Nejste přihlášen/a.
Měl jsem teď to samé, když jsem nastavoval manželce nový mobil. Teoreticky u mne vše ok, ale nešlo zařízení verifikovat. Musel jsem nakonec v internetovém bankovnictví mobil přidat znovu a provést celý proces na novo. Drbal jsem se s tím včetně kb klíče snad dvacet minut. KB je v tomhle dlouhodobě snad naprosto nejhorší banka na trhu. Je až neskutečné porovnat to třeba s airbank - zprovoznění naprosto bezproblémové - otázka chviličky, prostředí intuitivní, rozumný spořící účet atd. V březnu končíme hypotéku a okamžitě rušíme účet. Se Société Générale nechci mít už nikdy nic společného.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.