Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Chyba soudu

Od: asdfghj odpovědí: 6 změna:

V mém případě pochybil soud a nechal provést exekuce které vůbec neměli být.Přiznávají to zcela veřejně,ale přesto po mě chtějí abych se vystěhoval i s rodinou ze svého domu nebo si jej koupil znovu od lidí kteří mou nemovitost vydražili,ale za vyšší částku.Zažádali jsme stát o náhradu škody,ale nějakou dobu to bude trvat a nevíme jak nás odškodní,budu li si moci koupit svůj dům zpět.Existuje nějaká ochrana do doby než stát rozhodne o odškodnění,aby mi nenarůstaly dluhy které jsem nezavinil?

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

0x

Dobrý den, nejsem právník, to za prvé. Ale - pokud soud rozhodl špatně na základě nesprávných informací, tak možná bylo vhodné napadnout rozhodnutí soudu v odvolání (že byly v rozhodnutí věcné chyby, protože dluhy se netýkaly Vás). Já jako dost dobře nechápu, jak můžete být vystěhování z domu, když jste - jak sám uvádíte - dluhy nezavinil. Ano, je mi jasné, že je to na základě soudního rozhodnutí. Ale jak k tomu rozhodnutí soud dospěl? Kde bral podklady k tomu rozhodnutí, když dluhy Vaše nebyly? A pokud to došlo do tohoto stádia, být Vámi, zajdu za dobrým právníkem a poradím se s ním.

asdfgh
hodnocení

Soud měl zastavit exekuce pro které nebyl žádný důvod.To neučinil včas,ale až po vydražení mé nemovitosti.Vydražitelé okamžitě podali žalobu na vyklizení nemovitosti.Soud prohlásil,že je sice jejich chyba,že jsem o nemovitost přišel,ale já se musím vystěhovat.,nebo si jí znovu koupit.Platím na nemovitost již jednu hypotéku a na další nemám a abych platil nájem který je větší než je můj invalidní důchod také nemám.Takže mi tím narůstají dluhy,které vůbec být nemusely.Právník za mě bojuje nebýt jeho byl bych už dnes bezdomovec.Takhle sice bydlím dál ve svém domě,splácím jej hypotékou,ale narůstají mi dluhy za soudy a za nájemné které po mě vymáhají noví majitelé mého domu.

pt®