Nejste přihlášen/a.
Zdravím, dnes mi došel dopis od VZP, že při kontrole průběhu mého pojištění u VZP zjistili, že v období od 1.9.2023 doposud u mě není znám plátce pojistného.
Zajímá mě, kde se stal problém. Od 1.9. 2023 jsem student VŠ, co znám lidi, tak nic pojišťovně nedokládali, žádný dopis jim nikdy nedošel a prý se s ničím takovým nikdy nesetkali, když logicky studuji VŠ - tzn. má to za mě platit stát. Může mi někdo vysvětlit kde se stala chyba? Že studuji VŠ a dojde mi něco takového? Je možné že škola měla oznamovat něco a zapomněla na to?
dopředu děkuji za odpovědi
No, já tuším, že to nemá VZP oznamovat škola, ale Vy...
Vy máte donést na VZP potvrzení o studiu.
Alespoň u svého syna na SŠ to tak dělám.
No právěže co jsem se o tom bavila s několika známými, tak mi řekli, že nic nikdy nedokládali a jsou též u VZP.
Vy tady hodnotíte, že jsem hloupá? Když absolutně nic nevíte? Dopis mi došel dnes, domů jsem dorazila po 15 hodině, to se těžko už někde dovolám, schválně jsem to i zkoušela 5x jsem volala, nikdo to nezvedal. Tak jsem obepisovala známé a po tom, co jsem se nic nedozvěděla, napsala jsem posléze tento příspěvek a pak si šla hledat informace sama
Pardon, že jsem třeba chtěla narazit na někoho, kdo s tímto má zkušenost Víte, ono je možná problém ten, že vám to nikdo nikdy neřekne, ve škole se učí blbosti, ale to, že si máte něco takového jít oznámit na pojišťovnu Vám nikde neřeknou a další podstatné věci též ne
. A také, ne každý má schopné rodiče, co ví jak to chodí, když po maturitě hned šli pracovat a na vysoku nešli
A pokud nastoupíte do práce, tak to za vás nahlašuje zaměstnavatel
Takže rodiče nic neřešili a s timto se též setkali poprvé.
Přijde mi že nikdo z Vás tady nechápe co jsem se snažila řící Jde mi o to, že jsem chtěla nějaké odpovědi vědět dopředu. Teď se již nikam nedovolám chápete? Zkoušla jsem to, ale tito pracovníci už mají dávno po pracovní době.