Nejste přihlášen/a.
Hele to záleží na nich. Předpokládal bych, že hotely mají tohle nějak vyřešené.
Záleží, jak jste se identifikoval, jestli vědi, po kom to vymáhat. Pokud vědi, tak je pravděpodobné, že to minimálně zkusí. Hádám, že nejdřív pošlou nějakou upomínku, případně pohrozí soudem.
Ale hlavně asi spolehají na solidnost, osobně jsem takto několikrát přenocoval s tím, že se platilo na místě (objednávalo se to třeba čtvrt roku předem). Poslední dobou to platí zaměstnavatel předem fakturou (my neplatíme nic), ale dřív to chodilo tak, že jsme si hotel zarezervovali my (nebo třeba i zaměstnavatel) a platili my a zaměstnavatel to proplatil s cesťákem.
Taky si můžou nechat zaplatit zálohu, to třeba bylo na dovolené, že sice psali platba na místě, ale nechali si z těch 1500€ poslat třeba 100€ zálohy na účet předem. Takže kdybysme nepřijeli, tak mají těch 100€ což je taky slušný výdělek. Ale to nebyl hotel, to bylo něco přes booking.
Jinak běžná praxe je platba kreditkou nějakou dobu předem (většinou právě tu dobu, od které to nejde zadarmo stornovat), aby rezervace platila.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.