Nejste přihlášen/a.
Všechno, co je potřeba. Vím o koordinátorce prodeje (jedna z těch "vyšších" funkcí na baráku) - mimo jiné i čistila automat na kávu, doplňovala regály ... Prostě všechno. Sedíte na pokladně, nejste tam potřeba, jdete doplňovat zboží, uklízet láhve, vyvážet sklad...
Děláte úplně všechno. Co je právě potřeba. Nebudete jen doplňovat zboží, budte i na kase, zboží přivážet, odvážet obaly...U nás v Kauflandu je velice příjemný pan ředitel. A věřte nebo ne, kdykoliv tam přijdu, najdu ho na place. Přitom by mohl sedět v kanceláři. Ale doplňuje, přiváží, odváží, podává zákazníkům informace, pravda, jen na kase jsem ho dosud nepotkala. Takže počítejte s tím, že projdete vším a budete dělat to, co bude právě potřeba. A nové zkušenosti a dovednosti nejsou nikdy na škodu. Jaga.
Na reference z práce v Kauflandu a jim podobných je na netu nějaká stránka , kde jsou jak názory převážně bývalých zaměstnanců a také vyjádření manažerů. Že to není jednoduchá práce, je jasné po přečtení pár příspěvků. Co si pamatuji, tak je to dřina, dělá se vše, co je potřeba a hlavně nejde domů nikdo dřív, když to není udělané. Takže přesčasy a problém , jak se pak dostat domů, když má někdo komplikovanější dojíždění. Jak jsem pochopil dále, je to nejen o fyzické síle, také o psychice vše vydržet. Směny se často střídají. Člověk fakticky jen přežívá, protože musí být ve střehu 24 hod denně, protože neví, kdy bude muset na neplánovanou směnu atd. Pokud někdo nemá pracovní návyky nebo zkušenosti z podobných provozů, musí se to tvrdě naučit a hlavně v tom vydržet. Že to není pro každého, je jasné. Pozice jsou často volné , protože fluktuace je značná.Navíc i řešit nespokojené zákazníky s reklamacemi
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.