Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
v mobilu si mohu zablokovat některé volající. Je možné toto opatření udělat i na mailu? Pokud ano, jak? Děkuji - Jaga.
Dobrý den, jedna možnost je označení jako Spam, jak uváděl tomkk. A druhá, která se mi také osvědčila, je nastavení filtrů/pravidel na zprávy.
Záleží na poštovním klientovi. Např v Seznamu to mají přes Nastavení -> Pravidla. Zde si pravidlo pojmenujete, vyberete si podmínku "Od" a do pole napíšete buď konkrétní adresu odesílatele nebo jen doméně (například @aslkdjasldkjad.com) a pak všechny emaily od tohoto odesílatele /z uvedené domény budou filtrovány. A jak se s nimi naloží si zadáte v dalším kroce, kde je můžete například smazat. V tomto případě, pokud si emaily stahujete dále do PC přes jiného klienta, se ani nestáhnou a najdete je jen v koši na Seznamu a to jen do doby, než se automaticky promaže.
U jiných klientů je to +- podobné
Přikládám i vzorové nastavení filtru na konkrétní email
Ještě koukám - aby bylo pravidlo aktivní, je potřeba zaškrtnout pole "Pravidlo je aktivní" pod názvem pravidla. Na obrázku je neaktivní
Záleží na poskytovateli. Ale většinou je možnost blacklistů (pro ignorované odesílatele) a whitelistů (pokud náhodou něco padá do spamů). Pokud si pamatuju, má tyhle možnosti seznam i centrum, jen možná v rámci politické korektnosti prohorili barvy nebo to pojmenovali nějak jinak.
Pak je možné si definovat filtry, které třeba takové zprávy sypou do připravených složek (možností je samozřejmě víc, ale třídění do složek je asi to hlavní využití). Takže třeba servery, které mě bombardují reklamou (přestože vždy dávám nesouhlas) několikrát denně sypu do složky bordel.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.