Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Gay - Lesbička - Gay cluby - adopce

Od: konvicka* odpovědí: 21 změna:
Zdravim jaky mate nazor na gaye lesbičky a gay cluby ..dekuji mate s temito homusexualy zkusenost v praci v zivote v rodine? Jste pro aby homosexualove adoptovaly deti?

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pt®
hodnocení

2x

Copak se už všichni pomátli? Ať si homosexuálové žijí, jak jim libo, ale ať do toho netahají děti. Chápu ženu, že má mateřské pudy, ale chlap a mateřské pudy, to asi těžko. Dítě pro zdravý vývoj potřebuje do života vzory, mámu a tátu. Již zde jsou dvě témata tohoto typu, tak si je pročtěte.


doplněno 19.12.16 20:33:

"cirus", děkuji za sdělení Vašich pocitů, coby dítě ke geyům. Víte, zastávám názor, že každý má svobodnou vůli žít podle svého vědomí a svědomí a každý si také za svůj život nese zodpovědnost. Ale je nemyslitelné do toho motat děti a ještě to stvrdit zákonem. Je to, jak říkáte, dítěte se nikdo neptá a právě to vypadá, že jde o děti, ne nejde, dítě potřebuje pro svůj zdravý vývoj mámu a tátu. Je velice smutné, že nikomu nedochází, nebezpečí zneužití dítěte u homosexuálů. Někdo namítne a vzpomene známé osobnosti, které žijí v hosexuálním svazku, ale když pak zkoumáte takový pár, zjistíte, že ve svém životě střídají své registrované partnery. Další je, že bude dítě vystavené šikaně vrstevníků a bude čelit posměchu. Pokud jde homosexuálním páru o děti, tak by o adopci dětí neměli vůbec usilovat. V přírodě páry stejného pohlaví dítě nezplodí, nejde to, je to proti přírodě. A příroda je moudrá, tak to respektujme. Už jsem to zde psala několikrát. Přijde mně, že někteří lidé mají uši a neslyší, mají oči a nevidí. Nebo nechtějí vidět a slyšet? Na to si musí odpovědět každý sám.


doplněno 20.12.16 11:39:

"pinkbuny", samozřejmě, že všichni jsme lidé i když různí. Napsla jste příklady, které znáte, ale kolik je příkladů a případů, které neznáte. Nelze mít jen růžové brýle a není všechno zlato, co se třpytí. To je fakt každému jedno, zda homosexuální pár může zneužit malé dítě? Takové nebezpečí zde hrozí a člověk nesmí dopustit, aby trpělo byť jedno dítě. Už je toho utrpení i v jiných rodinách až nad hlavu, nelze takové případné utrpení rozšířit a schválit zákonem. Jak byste se pak podívala takto zneužítemu dítěti do očí? Copak je to všem jedno? Hlavně, že nejde o moje děti, že? Je třeba vidět věci v širších souvislostech. A pokud jde homosexuálům vážně o děti, tak sami budou proti takovému zákonu. Ano žena může mít mateřské pudy a chce dítě, a třeba je už má. Ale co chlap? Ten žádné mateřské pudy nemá a proč se tak vehementně berou o adopce? To je vážně na pováženou. Ale, kdo nechce, tak to nevidí...

cirus*

To pt...pamatuje nekdo na vyjadreni ditete ,ci da souhlas anebo ne. Ja kdyz byl maly asi 10 roku ,tak uz me to vtedy bylo proti srsti ,byt v pritomnosti takych lidi- neco odporne a kdyby me dali na adopci k takovym lidem tak mu urezu koule v noci aj z cinkrlatkem.

Jizv te dobe sme se smali takvym lidem a co deti jak to maji prozivat kdyz se spoluzaci budou ptat mas mamu/tatu a mas tatu /mamu.

Takovy lidi nemaji mit moznost rozsevat sve semeno oplodnovanim zen.

cirus*

Podle meho mysleni bude lepe detem v decaku nez zit sice u bohateho strycka /mama-tata/ a koukat jak se dva muzi olizuju a pjerdoluju do analu . Chtel bych je videt jak se motaji dva chlapi v kuchyni ,anebo u postele v loznici a jak si navzajem projevuju lasku a dite na ne vyjevene civi? Jaky vzor muzskosti a zenskosti uvideji? co to bude jaka generace kockopsu?Je treba zakon na ochranu deti pro ich dobro a ne pro chvilkovou pomatenost takovych dvpjic.

Holt bohuzel ma kazdy takovy clovek smulu ze sa narodi s defektem v genech ,ale proc pro boha se mnozit dale? Je to proti prirode.

klera*

Chudáčku, musel jste v mládí sledovat tátu s mámou, jak to dělají v posteli?

cirus*

Ale co pak ,ridis se heslem ,podle sebe soudim tebe Vzdy bude prospesnejsi a naucne videt tatu a mamu v posteli,nez lesby anebo z cinkrlatkem v analu u toho druheho.

Cirus, proti přírodě jsou všichni zlomyslní a zlí lidé, ale přesto se množí. A ty máš víc, než bujnou fantazii!

klera*

Případy zneužití dětí heterosexuály existují také, zakážete jim všem mít děti? Protože to je úplně stejná logika, kterou používáte vy. Proč by muž neměl mít mateřské pudy? Není to spíše dané společností? Naše rodina se přátelí s párem, ve kterém muž vychovává 2 malé děti a žena vydělává peníze. Více na západ- více těchto případů. Není to důkaz toho, že je to čistě jev daný nastavením společnosti a ne biologický? (nehledě na to, že ještě, pokud vím, žádný biolog nenašel gen mateřství...nebo jo?)

cirus*

to klara ,[pouzi svou hlavicku ,Muz nemuze mit materske pudy ,muze mit jen otcovske pudy anebo chces z muzu udelat zenstiny? Ted je na internetu zverejnen vyzkum ,ze zenam se po kazdem porodu zmnesuje mozek,je to priroda na to se neda nic menit.

Napsala si: vase rodina se prateli s parem ,muz vychovava deto a zena chodi a vydeleva prachy ,na tom predsa neni nic spatneho anebo ano? Ale stale jsou muz a zena . A ne ,jeden muz vychovava a druhy chodi do prace. Zvracene.To se nezlob.

Ja se dostat na vychovu takovym lidem tak jim to cinkrlatko ustrihnu nuzkami ,Obrazne .

klera*
Slovíčkaření na významu, co jsem tím myslela, vůbec nic nezmění.
Divím se, že se tolik zajímáte o to, co oni dělají v soukromí. Bývají případy, kdy se věci, které lidi až moc frustrují, přitom týkají přímo jich. Beze srandy.
Mít za rodiče homosexuály, byl byste pravděpodobně o něco lepší člověk, co si uvědomuje, jak musí někomu ubližovat, když prezentujete takové názory, jaké tu prezentujete, na věci, které lidi nemůžou změnit, protože se tak narodili.
pinkbunny*

Vy jste pravděpodobně též něčím zaslepen, říká se tomu předsudek a frustrace. Jak zabráníte aby žádnému dítěti již nebylo ublíženo? Zakážete rodit? Ne, vám jde čistě o zákaz dětí pro homosexuály. Ale upřímně... kolik článků a případů o tom, že homo pár zneužíval dítě existuje? Ano, jsou muži, kteří zneužívají chlapce, ale pozor, to nejsou muži, kteří by měli partnera a chtěli adpotovat dítě. To jsou muži, nevyrovnaní a pedofilní, kteří zvou děti domů na sladkosti a pak je osahávají atd. Totéž ale dělají i muži, co mají doma ženy a děti, víte kolik je případů zneužití chlapců jejich otcem/strýčkem/jiným příbuzným? Co s tím uděláte? Větším nebezpečím pro děti jsou lidi jako vy, kteří je nejspíš od mala podněcují k nenávisti vůči lgbt komunitě a potom je tu plno takových ubohých předsudků. Pokud máte takový strach o to, že dětem bude ubližováno, přidejte se dobrovolně k nějaké organizaci a o děti se starejte, přispívejte penězi a vlastní prací a nekažte tady tuhle nenávistnou zaujatou filosofii ;) A k tomu, že muž nemůže mít pudy a chtít rodinu a děti, nemám co dodat. Pravděpodobně víte dost málo o psychologii a celkově o lidském těle, hormonech a různých pudech a jevech. Je smutné, že někdo v roce 2016 žije představou, že homo pár, usilující o to, aby měl dítě a zabezpečil ho a nabídl mu lepší život, je vlastně převlečený úchyl, co dítě po příchodu domů začne znásilňovat. Netrpíte schizofrenií? Nemáte za sebou z dětství špatnou zkušenost? Nebo máte sám takové choutky a pudy? Víte jak se to říká, když lidé mluví špatně o druhých, z 90% mluví hlavně o sobě... :) Pěkný den a duhu v duši


doplněno 20.12.16 12:51:

Ještě bych ráda dodala, píšete, že je plno případů, které neznám. Já vám uvedla příklady ze své praxe a svého okolí, Pokud vy máte také alespoň dva tři příklady z praxe, kdy homo pár zneužil děti či to na jejich vývoj mělo špatný dopad (neprezentujte zde články serveru novinky.cz nebo jiné blafy) tak prosím, uveďte je.

pt®

"pinkbuny", u nás takový zákon není a tudíž žádný homosexuální pár u nás dítě nemá v adopci, takže mohu poukázat pouze na případy zahraniční, kde tento zákon v platnosti je. Ovšem je úplně jedno, kde dítě trpí a bylo zneužité, vždy je mně zneužitého dítěte nesmírně líto, jenže to je dítěti prd platné . Jsou tady na to téma již diskuze, takže pohledejte podívejte se, pokud ovšem máte zájem o jste objektivní. Mrzí mně pokud můj postoj berete jako osobní útok, to je pak problém někde jinde. Mně jde o děti. A psychické újmy na dětech budou nevratné.


doplněno 20.12.16 14:22:

"pinkbuny", Vy jste vůbec nečetla, co jsem napsala, jinak byste nepsala, co píšete a já se nebudu opakovat stále dokola. Najděte si zde tato témata. Píšete nesmysly. Stéle zmiňujete jen homosexuály, pějete na ně ódy, ale nikde, nikde nepíšete o dětech, o jejich právech, to je sobecké. Dítě není hračka, kterou si pořídím. Vidíte vše svým pohledem s klapkama na očích, Vy situaci ani vidět jinak nechcete, máte jen svou pravdu, sobeckou. Právě, že již dětí trpí v klasických rodinách, není třeba, aby se jejich utrpení rozšířilo ještě adopcí homosexuálním párům a byly tak vystavené nebezpečí zneužívání. Vždyť tady jsou různé otázky na poradně, například paní má přítele, který jejího vnoučka pošle do p...e, prostě cizí chlap nemá k cizímu dítěti žádný vztah, a to už je ve věku, kdy by mohl mít rozum, natož ostatní chlapi, kteří nemají mateřský pud, to by to mohlo dopadnout, hrůza pomyslet. Nesmí se dopustit, aby hrozilo dětem nebezpečí zneužití a psychická újma. Již zde napsala v jiném tématu "pohanka" velkou pravdu: "Vysoká rozvodovost, neúplné rodiny, málo mužů ve školství, nefunkční rodinné modely a rušení tradičních životních rolí, kdy je matka osou rodiny a otec živitel, jsou malé děti vychovávány v nejistotě a k nejistotě. Nemají správné vzory, ale naopak jsou zvědavé, chtějí se odlišit, být zajímavé, berou to jako zábavu." A adopcí dětí homosexuálním párům se tyto psychické problémy u dětí navýší.


doplněno 20.12.16 17:14:

"pikbuny", takže jen tím, jak se projevujete, bych se Vám bála svěřit cizí dítě do adopce. Nečetla jste nic, protože v těch ostatních zdejších tématech je je přímo křiklavě bolestný případ zneužívaného chlapečka dvěma homosexuály. Pokud jste matka a nic Vám to neříká, je to jen Vaše vizitka. Pravdu neukříte ani neuhrozíte, rozčilujete se zbytečně, píšete nesmysly, Vám nejde o děti. Mám už svoje roky a téměř padesát let vdaná a není mně třeba se s Vámi hádat. Zase se potvrzuje, že "pravda je potichu, ale zlo je nahlas. Možná mám více sociálních aktivit než by se Vám zdálo, jen to nehlásám na obdiv světu. Tím končím, už mně nezajímáte.

pinkbunny*
Neberte to doslova, berte to tak, že myslím homo rodiny s dětmi. O kolika z nich víte, že děti trpí a jsou zneužity? Klidně pokazujte konkrétně na zahraniční případy. Přesně, je jedno, kde dítě trpí, smutné je, že trpí. Proto se mi nelíbí, že je tato diskuze mířena na lgbt komunitu a v podstatě je tu většinou názor, že vlastně děti budou trpět hlavně tehdy, pokud by homo páry mohly adoptovat *bum*Jak říkám, pokud vám jde o děti a jejich újmy, věnujte se tomu hlouběji, studujte psychologii, pracujte pro organizace, zkuste sociálku, jestli nehledají pomocnou ruku. Ale vy zde propíráte hlavně to, že děti budou velmi trpět, když je adoptují homosexuálové. Cituju vás: ,,Je velice smutné, že nikomu nedochází, nebezpečí zneužití dítěte u homosexuálů. Někdo namítne a vzpomene známé osobnosti, které žijí v hosexuálním svazku, ale když pak zkoumáte takový pár, zjistíte, že ve svém životě střídají své registrované partnery´- Otázka zní - jak víte o tomto nebezpečí a o kolik procent je vyšší u homo páru než u hetero? Jistě máte načteno tak prosím, hovořte. Vy zkoumáte páry, že víte, jak často a kolik partnerů prostřdává průměrný homosexuál? Ale jděte! Jen čtete na internetu cinty. Co mi povíte o hetero párech? Ti nejsou nevěrní? Víte kolik lidí se denně rozvádí? A to teprv děti trpí, když vidí ty soudní tahanice, hádky doma, násilí, a neví, který rodič je ten ,,správný´´. Spočítejte si počet manželství a procento rozvodovosti a potom počet reg. partnerů a rozvodovost, nehledě na to, že plno líd si žije ,,na psí knížku´´.Předložte fakta, důkazy o tom, že skutečně všichni homosexálové jsou promiskuitní, že jsou nevěrní, pedofilní a že týrají děti. Poté já předložím fakta vám o tom, kolik hetero lidí páchá zvěrstva na dětech, zvířatech, dospělých, důchodcích atd. Kolik hetero lidí vraždí, podvádí, krade, napadá, doma týrá ženy, bije děti atd. A propo - nejde o orientaci, jde o to, jaký je to člověk. Tak sem netahejte, že lidé nevidí nebezpečí adopce homosexuály. Nebezpečí je všude, hrozí od kohokoliv, nehledě na orientaci, náboženství, etnikum atd. Neškatulkujte, omezuje to :)
pinkbunny*
Ale četla jsem, co píšete. A stále jste mi neuvedla konkrétní příklady ze zahraničí týkající se dětí v homo párech, které mají újmu, patrně nevíte, jen blábolíte :)) Kážete mi, že jsem sobec? Ale notáák. Mě nemusíte říkat a definovat, co je dítě. A klapky na očích máte vy, když si myslíte, že tím, že se zabrání adopcím homo párům klesne násilí, šikana, zneužívání a týrání dětí. Myslíte, že když stát řekne ne tomuhle páru toho chlapečka nedáme, jsou to gayové, dáme ho těmhle heterákům, že je problém vyřešen? Co když zrovna ti hetero lidé tomu dítěti ublíží i třeba nechtěně? (rozvedou se, otec začne pít, matka ho zanedbá)? A když potom takové dítko skončí v ústavu a za sebou bude mít toto ošklivé dětství, myslíte, že mu bude líp v ústavu nebo v nové rodině např. dvou žen, které mu dají lásku a vynahradí to špatné? Není lepší pak 30-40 let vidět, jak se dítě vrací za matkami, které mu daly novou šanci na život, než když ve 30 letech nemá rodinu, nemá se kam vracet a jediné co má, jsou vzpomínky na děcák, který v 18 opustí a bude se horko těžko stavět na vlastní nohy, kor v tomto státě. Píšete, cituji: ,,natož ostatní chlapi, kteří nemají mateřský pud, to by to mohlo dopadnout, hrůza pomyslet´´. - máte špatné zkušenosti s muži? Asi jste zhrzená, že? . Já s nimi mám třeba jen dobré, neznám žádného, co by ubližoval svým dětem nebo ženám. Jste podle mě jen znuděná a tak přemýšlíte, jak zajistit světový mír pro děti (řeště uprchlickou krizi, týrání zvířat, nekvalitní potraviny a éčka - třeba se někde uplatníte víc, než tady). Stejně to nevyřešíte, ani já ne. Lidé jsou různí a holt na světě je spousta bolesti, kdybych se měla zabývat všemi problémy, jsem na prášky. Ano, je to smutné, ano nemělo by se podporovat týrání dětí ale vězte, adopcemi homosexuálními páry se nepodporuje pedofilie ale podporuje se větší šance na lepší život pro ty děti. Takže sundejte své klapky, odhoďte ty předsudky o gayích, lesbách a i o mužích a jejich pudech :-D
cirus*

To pinkbuny... Vite jak se rika ,nemuze zrcadlo odrazit obraz boha ,kdyz se diva idiot .

 

hodnocení

0x
avatar mikihans
Jsou to lidi, ať si navštěvují podniky jaké chtějí, stejně jako je navštěvuju já. Jen by se nemuseli zbytečně zviditelňovat svými pochody. S adopcí je to složitější, ale věřím, že s milujícím homosexuálním párem bude dítěti lépe, než v dětském domově.
doplněno 19.12.16 18:28: Zkušenost s nimi nemám, kromě toho že cizí pár jednou za čas potkám.

 

paw*
hodnocení

0x
Asi znam hodne homosexualu, ale nevim o nich. A aby adoptovali? Ano. Kdyz to vezmes, tak lesby maji vetsi sanci si poridit dite. Ale pak at je to se vsim vsudy. Kdyz se rozejdou, tak platit alimenty.

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Konvičko, že se nečílíte nad týranými dětmi, nad kojeneckými ústavy, nad dětskými domovy, nad špatnou péčí rodičů, nad týranými a zneužívanými dětmi. Nad ožralci, nad vrahy, nad tuneláří, podvodníky, nad sprejery, nad těmi kdo ničí a týrají pro zábavu. Asi to není tak zábavné a sledované téma, jako to, že je někdo jiný. A navíc, nic vám nekradou, nic vám neničí, neohrožují vás. *bum*Kruci!

 

pinkbunny*
hodnocení

0x

Sama žiji se ženou ve společné domácnosti. Ale budu mluvit o jiných, které znám. Můj názor na lgbt komunitu je jasný - jsou to lidé jako ostatní. Nejsem pro pochody pride ani pro různé zviditelnění. My s partnerkou osobně nikam takhle nechodíme, ani do gay baru, chodíme prostě do hospody, a je jedno, kdo v ní sedí. Znám plno homo párů a věřte, není v tom rozdíl. Když se podívám, jak žijí moji rodiče a jaklé problémy a hádky třeba občas řeší, a když kouknu na své dva gay přátele - je to totéž. Stejné problémy, stejné dohady skrz nádobí nebo prádlo, stejné řešení domácnosti - ten uklízí kuchyň a ten jde s košem, ten žehlí a ten vaří, proč jsi nechal támhle triko a to nemůžeš uklidit ten hrnek?. Prostě rozdíl v chování nevidím a z toho tudíž usuzuji, že pokud jsou lidé slušní, hodní, umí dát lásku, jsou vyzrálí a dospělí a jsou schopni zajistit dítě po všech stránkách, tak proč tomu bránit? Proč bránit lidem, aby byli spokojeni a předali něco ze sebe dál a dali šanci třeba dítěti z domova na lepší život v rodině, kde se mu dostane lásky, zajištění, podpory atd? Ano, pro dítě to může být těžší, kor v dnešní době. Ale znám pár lesbických párů, co mají děti, a nikdy jsem neslyšela, že by jejich děti někdo šikanoval nebo děti byly nespokojené. Naopak, ty děti jsou spokojené a ty starší jsou sebevědomí, chytří a velmi slušní lidé, kteří až vyrostou, určitě nebudou kriminilánící s komplexy z dětství. Kamarádka se třeba po letech rozešla s přítelkyní a i když nemusí, doteď jí posílá peníze jako ,,alimenty´´ a hlídá ,,jejich dceru´´ jak jen je to možné a vždy se snaží nějak dohodnout. Je to všechno o lidech, ne o orientaci a zákonech. Bohužel média nám ukazují obrázek lgbt komunity, která se prezentuje velice výstředním způsobem a to je vítr na mlýn novinářům a hejtrům. Též mne pohoršují muži v latexu co se na Václaváku bičují nebo zženštilí muži, co nosí uplé růžové tričko s jednorožcem a mluví jako šmoulové. Ženy, co mají holou hlavu, tři kérky a řídí kamion taktéž. A toto nám ukazují média. Přitom věřte nebo ne, i dvě ženy, co vypadají jako ženy, mohou být lesby a i muži, co vypadají jako skuteční muži a i se tak chovají, mohou doma mít místo ženy muže. Ale kdo nevidí dovnitř, nemůže chápat, jak to funguje. Potom zde padají názory typu, že homosexuálové chtějí sex s dětmi a že děti budou též homo. Nejdřív je důležité knihu přečíst a pak soudit, a ne se kouknout na obal a ihned ji zavrhnout :)

pinkbunny*

Ještě dodám k tomu dotazu ohledně zkušeností v práci. Kolega je gay, známe se dlouho, věděla jsem to. Všem ostatním to tajil, čekal, že ho odsoudí. V práci byl vždy u žen považován za téměř idola, všechny slintaly. Šéf ho chválil, celkově svou práci dělá dobře a ke všem se chová slušně. Jezdí na ryby, stanuje, věnuje se kutění a rád jezdí na závody aut. Prostě normální chlap. Když po letech ženy začaly řešit v práci, proč je pořád ,,sám´´ a začaly ho lovit, musel s pravdou ven, to bylo údivu, když nám na večírku představil přítele :D A věřte nebo ne, scházíme se takto dodnes i mimo práci a jsou to jedni z našich nejlepších kamarádů, co vždy pomohou, co podrží dámě dveře a co dokážou opravit i neopravitelné :)

klera*

Tady jenom- *palec* Pěkně řečeno. Mě osobně udivuje, že se dneska vůbec ještě musí někdo ptát- jaký máte názor na gaye a lesby? Být homosexuální, už to samotné by mě uráželo. Prostě jsou to lidi, ale preference na partnera mají rozdílné. Co je komu do toho? A to, že ještě donedávna nemohli v homo. svazku adoptovat lidé dítě svého partnera, to mi přijde prostě neuvěřitelný.

pinkbunny*

Krásný názor :) Být alespoň polovina lidí jako vy, hned by se nám tu líp žilo :)

 

 


 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]