Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, nevěřím tomu, že by si to učitel dovolil a hlavně nevěřím tomu, že by to (a ještě dítě se studentkou, která má zřejmě rodiče) utajil (před vedením školy, které by nezasáhlo). Zdravím!
Já tomu moc nevěřím (nejsou to spíše pomluvy?), protože by se něco takového na žádné škole neutajilo a vedení školy by se s takovým učitelem velice rychle rozloučilo. Ale pro případ, že by to byla pravda, poradím stejně jako @Mikihans obrátit se na vedení školy.
Odpovídala jsem dříve, než se tu objevil odkaz @KapkaNadeje (neobnovila jsem si před vložením odpovědi stránku).
Zdá se, že je tazatelka na pana učitele a na sex nějak "vysazená". A zdá se, že si ani nepřečetla odpovědi na svou předchozí otázku.
Taky bych té vaší verzi nevěřil!
Né, že by učitel nemohl podlehnout svoudům a nějakým tělesným nutkáním a zákon je spíše na straně té studentky, ale spíše bych to viděl na tom vydírání. Nejsem a nikdy jsem nebyl učitel, ale nedovedu si představit, že budu učit dívky 17 let a některá mě "nařkne" s toho, že ji dávám špatné známky, jen proto že mi odmítla sex. Jak se ten učitel může chránit?
Jen tak mimo "mísu" snad v TV Prima "Policie v akci" , nebo tak nějak byl pořad, kdy starší muž viděl, jak "autobusák" zavřel dveře přímo před dvěma školáky. On jak to viděl, chtěl jim pomoct, že je kousek zaveze, oni před ním utekli, že je asi pedofil, měl s tím pán celkem problém. Nakonec to policie uznala jako pomoc. Ale já třeba mi je líto dětí, které moknou pod deštníkem a jedu autem, tak bych měl strach je vzít do auta, že je kousek svezu!
Chápu tomu, že je třeba bezbranné chránit!
Zažila jsem před lety na SŠ, nebyl to pedagog, nýbrž mladý Ing., co tam učil jen několik hodin technického předmětu. Zval si studentky domů. Prasklo to a vyhodili ho.