Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zásilkovna a soukromý balík

Od: ovecka odpovědí: 5 změna:

Jelikož zrušili poštu a mám to z ruky a navíc už tehdy tam na tom místě byli fronty, budu si muset nechat posílat věci přes zásilkovnu. Chci se zeptat někdo mi má poslat balík soukromě, ne přes eschop.Jestli je to pro něj jednodušší, než přes poštu na dobírku.? ten člověk nemá žádné aplikace , tak jestli to jde i bez nich? Já jako příjemce , co musím udělat? stačí říct jen na kterou zásilkovnu to chci doručit? platilo by se normálně na dobírku při převzetí balíku.Je potřeba na to moje telefonní číslo nebo ne? děkuji za odpovědi .

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar milancukrar

Já jsem pomocí zásilkovny posílal na Slovensko balík. Jelikož to bylo první služba pro mne, tak jsem nevěděl, jak přesně postupovat. Ale přečetl jsem si návod a kouknul na video na jejich webu.

Když jsem došel ke schránkám, tak jsem postupoval dle jednoduchého postupu, který jsem nacvičil na jejich webu.

Abych neopisoval jejich postup:

 

hodnocení

2x
avatar mikihans
Zásilkovna tvrdí, že podání balíku je možné JEN s jejich aplikací.
zasilkovna.cz/...
Ale zásilku, pokud vím, můžete v aplikaci vytvořit i vy a zadat tam své údaje, dotyčný jen zanese balík na podací místo a nadiktuje kód.

Ano, je to tak, jak jste napsal. Myslím si, že je důležité, ten kód napsat čitelně na balík - např. fixou a nespolíhat se jen na štítek. Ty štítky na balících jsou dost malé a ne ve všech případech na balíku drží pevně. I když se to stává minimálně, tak se může stát, že štítek je při manipulaci z balíčku stržen - samozřejmě nechtěně. Kdyby na balíčku nebyl napsán ten kód ještě např. fixou, tak by balík nemohl být doručen, protože by v depu nemohli vytisknout nový štítek s čárovým kódem.

Ano, na to jsem zapomněl, napsat i na balík.

 

hodnocení

2x

To poslání přes aplikaci zásilkovny můžete objednat Vy a pak tomu, kdo to bude odesílat, poslat kód. Stačí, aby s tím balíčkem a s kódem přišel do provozovny, kde příjmají balíky zásilkovny.Na základě toho kódu tam obsluha provozovny na balík nalepí štítek. Pokud ale nemáte tu aplikaci nainstalovanou ani jeden z Vás, tak ten balík prostě poslat nemůžete, protože v Zásilkovně to funguje elektronicky.

Důležité je, napsat ten kód třeba fixou na balík, aby byl kód jasně čitelný a viditelný. Může se někdy stát, že nálepka je v důsledku manipulace při přepravě nebo třídění z balíku stržena. Pracoval jsem dřív krátce brigádně v jednom depu Zásilkovny a minimálně na dva takové balíky jsem při třídění "narazil".


doplněno 07.12.23 15:34:

Info je tady:

zasilkovna.cz/...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]