Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Recenze -čedok-Zanzibar

Od: donatella* odpovědí: 5 změna:

Jak přesvědčit Čedok, aby zveřejňoval i špatné recenze, protože Sansi Kae Beach Resort na Zanzibaru, je jednoznačně nejhorším rezortem kde jsme kdy byli. A to jsme na Zanzibaru již po čtvrté. Vše začíná šílenou příjezdovou cestou, která dává tušit co nás čeká. Neutěšená recepce, do které při každém dešti dírou ve střeše prší a personál stěhuje křesla, aby nezmokla, jen prohlubuje špatný pocit. Pokoje jsou vybydlené. Moskytiera okolo postele děravá, závěs děravý, ručníky zaprané, tenké, takový hadr na podlahu. Dalším překvapením je, že ručníky se vyměňují jednou za tři dny, údajně kvůli životnímu prostředí. V koupelně nám je nevyměnili ani jednou za cely týden. Ty plážové jsme si museli dojit vyměnit na recepci. Ve zdejším vlhkem podnebí, je to dost zvláštní systém. V pokoji máte také malou ledničku, úplně prázdnou. Žádný mini bar se nekoná. Také all inclusive, který Čedok nabízí a je to dle jejich nabídky hard inclusive, který připlácíte, je jen chimérou. All inclusive je pouze tak 20 % nabídky, zbytek si platíte. Stravování je další kapitola. Servis spočívá v tom, že ráno, v poledne i večer máte na stole připravenou vidličku a nůž a když máte štěstí, tak i víc než dva tenké papírové ubrousky. Pokud si po obědě nebo večeři ještě chcete dát třeba salát nebo něco sladkého, nezbývá vám nic jiného než olíznout původní příbor a nechat si ho, nebo sebrat nový z vedlejšího stolu, je-li tam. Personál s úklidem a přípravou stolu pro další strávníky rozhodně nespěchá. Výběr jídel je příšerný. K snídani si o sýru, nebo salámu můžete jen nechat zdát, když nejste příznivcem anglické, či indické snídaně (fazole atd.), tak máte smůlu. Ne úplně, vajíčka mají. K obědu i večeři těstoviny s omáčkou bez masa a když je s masem dostanete max 3 kousíčky. Dále je v nabídce rýže, brambory, dušená zelenina, kousky kuřete s různými omáčkami, každý kousek je s kostí, jak maso z výseku pro psy. Moře na dosah, ryby téměř žádné. Ovoce passion fruit, meloun, banány občas. Pokud něco dojde, nedoplňuje se. Pití vám i v hlavni restauraci dost často servírují v omlácených plastových sklenicích. U bazénu to chápu, v restauraci ne. Lehátka na pláži jsou dřevěná, asi z minulého století, s jedinou polohou a rozhodně jich není dost. V případě, že dostatečné množství hostů nejede na výlety, tak se vám stane, že lehátko prostě není. Mají to vyřešené šalamounsky, na každém lehátku visi cedulka s informací - pokud lehátko opustíte na déle než 30 minut, má personál právo odebrat vaše věci a nabídnout ho jinému hostu. Nikdo je neutírá, neuklízí. Tak po dešti si musíte poradit sami a utřít si osuškou, ty proleželé matrace, tou kterou vám vymění za tři dny. Wi-fi je sice inzerovaná v celém rezortu, ale její funkčnost je velmi omezená. Jediné co je celkem pozitivní je pláž. Prostě jednoznačně špatný rezort a Čedok by něco takového vůbec neměl nabízet, možná pouze zadarmo.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

nox®
hodnocení

0x
avatar nox

Jak? Nijak. Žijeme v internetové době, stačí pár sekund, pár kliknutí a zjistíte o destinaci nebo hotelu vše, co potřebujete. Pokud kupujete zájezd podle katalogových obrázků, čeká vás to nejspíš všude. Obzvlášť, když se jedná o chudou část Afriky.


doplněno 29.11.23 10:39:

Jinak na poradně vám s tímto zřejmě nikdo nic lepšího neporadí a nepomůže. Můžete zkusit reklamovat u cestovky s tím, že nejspíš všichni víme, jak to dopadne, tlačit to výš, což vás nejspíš bude stát dost další námahy s nejistým výsledkem nebo to přijmout jako poučení pro příště.

ml1

Vyprávěl známý podobné zážitky. Zapomněl jsem která cestovka a které místo (možná taky egypt). Ten teda se nechal vyhecovat manželkou, že přece tohle neni standard a po neúspěchu s reklamací u cestovky to předal právníkům. Soudili se nějakou dobu, bylo vidět, že to právníci cestovky protahují. Jakmile uplynula lhůta na podávání reklamací, tak vše uznali, vše zaplatili, protože už měli jistotu, že další účastníci zájezdu stížnosti podat nemůžou (ale zároveň skoro jistotu, že to nemůžou vyhrát), ale do té doby se všelijak vykrucovali.

To jenom tak, co jsem slyšel od známého, který má vůbec různé neuvěřitelné historky (tahle zrovna patří do kategorie snadno uvěřitelných).

 

ml1
hodnocení

0x

A co napsat recenzi na nějaký nezávislý portál. Určitě jich bude víc než dost. A pokud nejsou zaplacení přímo tím ubytovatelem, nemají důvod takové recenze mazat.

Divím se, že zrovna Čedok si něco takového může dovolit. Představoval bych si od nich serióznější přístup.

 

mate59
hodnocení

0x

Nijak.Do vlastního hnízda si nechce na..át nikdo.Ale dejte recenzi klidně na portály, kde chodí hodně cestovatelů,např. recenze.cz,Tripadvisor,nebo na jejich FB stránku do komentů.Reklamaci jste si měl nechat podepsat tamním delegátem a teď vymáhat z čedoku nějakou kompenzaci.Nebo reklamovat teď a předložit fotodokumentaci chyb a vad.

 

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]