Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Brigáda - hrubá mzda

Od: okk odpovědí: 5 změna:
Dobrý večer,
Našla jsem si svou první brigádu a obdržela smlouvu, kde je napsáno: Za provedení práce ve sjednané kvalitě a lhůtě poskytne zaměstnavatel zaměstnanci odměnu ve výši... kč za hodinu hrubého.
1. Pokud si chci vydělávat do 10 tisíc, tak nemusím nic přiznávat státu (že?), jak se tedy pohybuje hrubá mzda? (Myslím tím, že když budu dostávat 150kč/h, kolik je čistého? Např.)
2. Dostala jsem takto smlouvu a výše tam skutečně není uvedena, mám tedy s podpisem počkat - vše vyplnit, jen jim to donést bez podpisu?
Omlouvám se, skutečně se v tomto nevyznám:/. Děkuji!

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

nemakak
hodnocení

0x
Hele nevím, zdanění je asi 15%, ale tvůj dotaz krásně ilustruje situaci, že lidi než by makali, tak se snaží hlavně udělat vše proto, aby nezaplatili žádné daně :)) skvělý
okk
hodnocení

Jsem student a do 10k by se nám nemělo nic danit. Kdybych měla čas, chodit každý den do práce, nemám s tím žádný problém, ale v mém případě koukám na každou korunu. Snažím se osamostatnit, nějak si přivydělat ke škole, ale časově je to i tak náročné.
:))

Jestli vás ve škole učí, že do 10k by se nemělo nic danit, tak žádej o vrácení školného.

hodnocení

0x

Limit 10 tis. se týká DPP a to nikoli daně, ale placení pojistného. U dohod zaměstnavatel strhává 15 % jako zálohu na daň z jakékoli částky. Když ti vznikne přeplatek, můžeš ho podáním přiznání žádat zpět. To jsou ale znalosti, které by se měly učit na všech školách, protože s daněmi a pojištěním se setká každý.

nemakak
Pritom si staci precist ZoDP nebo zavolat na bernak svemu ouradovi. Ale ani to se zjevne na stredni ani vysoke skole neuci!? :)
Ale holka nezoufej, neni špatný si platit na důchod :) takže to nech koňovi, a vydělej co dovedeš.

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: