Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Smart banka MONETA

Od: radecka27® odpovědí: 3 změna:

Dobrý den. Obracím se s prosbou na rádce-mám na svém IPhone nainstalované internetové bankovnictví Moneta. Už 2 dny po kliknutí na Smart banku mi to píše, že se něco pokazilo - Zkuste to znovu. Potřebuji přes mobil zaslat úhrady na účty, bohužel se mi nedaří tuto aplikaci otevřít. Připojení k internetu je funkční. Občas jsem se s tímto problémem setkala, ale vždy po opakovaných pousech aplikace naskočila. Kde může být problém? Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mate59
hodnocení

1x

Máte aktuální verzi aplikace - 61.2.0.Aktualizujte přes Obchod play,nebo restartujte mobil.Nebo apku odinstalujte a znovu nainstalujte.

 

hodnocení

1x
avatar herd
Stránky Ib.Moneta.cz - funguje vždy na rozdíl těhlech hipsterských aplikací

 

hodnocení

0x

Zkus vypnout/zapnout telefon, buď bočním tlačítkem a přejetím, nebo stisknutím bočního tlačítka a volume zároveň a přejetím. Záleží, co máš za iPhone. Pokud reset nepomůže, tak podržením ikonky se ti roztřepou ikonky, ťukneš na křížek a dáš smazat aplikaci. Pak ji v app storu znovu nainstaluješ.

Ale vypnutí a zapnutí telefonu by mělo pomoct, možná Ti jen ta appka zůstala viset v multitaskingu a proto to blbne.

Do mutlitaskingu se případně dostaneš buď dvakrát stisknutím home buttonu, nebo u novějších iPhonu přejedeš prstem od spodu nahoru a doprava, pak se ti objeví aplikace běžící na pozadí a swajpnutím nahoru je všechny vypneš.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]