Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, v září jsem uzavřel na svém účtu u Creditas temínovaný vklad, což jsem si 100% ověřil až teď doma..(mám jich tam více na menší částky, tak v tom mám trochu hokej..). Na výpisu z účtu za celé září jsem ale nic nenašel a peníze ani nebyly převedeny na termínovaný vklad. Na pobočce mi teď v říjnu opět nabídli termínovaný vklad. Divil jsem se, že mi ho nabízí, ale říkám ok, asi se pletu že jsem v září nějaký uzavřel.., nebo že se jednalo o jiný. Uzavřel jsem tedy další nový (nevím opět jestli byl potvrzen přímo v bance, papírové potvrzení ale opět mám. Nepoužívám internetové bankovnictví tak to zjistím až při dalším výpisu..). Na novém term. vkladu navíc běží menší úroky a došlo vlastně k pochybení zaměstnance. Co s tím, co mohu očekávat?
Založte si internetové nebo mobilní bankovnictví. Jak vidíte, na pobočce se může stát chyba, kterou zjistíte až za měsíc a zbytečně tak přicházíte o úroky. Creditas má internetové i mobilní bankovnictví přehledné, dokonale české a dokonce ještě umožňuje potvrzování pomocí SMS. Účty můžete zakládat pohodlně z domova a stejně tak můžete převádět peníze a podávat výpovědi. Měsíční výpisy si můžete ukládat na nějakou externí paměť nebo tisknout. Chyby, s kterými se potýkáte, jsou tak vyloučené.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.