Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Kdy bude možné cestovat na východ

Od: ondra16 odpovědí: 40 změna:

Viděl jsem staré fotografie po dědovi kdy v 70 letech procestoval celý Sovětský svaz.Nejvíce se mne libilo Rudé náměstí v Moskvě s chrámem Vasilije Blaženého,historické muzeum, kremelské zdi, Leninovo mauzoleum a potom též město Petrohrad, kde byl postaven v 18.století Zimní palác jako ukázka ruského baroka. Velmi mne zajímají kulturní památky a dějiny umění.Chtěl bych se zeptat až se urovná nynější válečná situace mezi Ruskem a Ukrajinou bude možné opět cestovat bez víza a poznávat Rusko jako cestoval můj dědeček nebo tam už spíše zůstane nepřátelství po mnoho desítek let, že se tam nikdo nepodívá v rámci poznávacího zájezdu?

zámek
administrátor uzavřel tuto otázku

40 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

14x

Do Ruska je možné si zajet, jen ne přímo, ale oklikou třeba přes Katar, odkud se už do Ruska létá přímo. Mezi námi, bez ohledu na válku na Ukrajině a politické neshody je Rusko daleko lepším poznávacím cílem, než třeba USA. Byl jsem tam 2x a nikdy jsem toho nelitoval. Srovnejte si třeba ruská metra s americkými - ruská krásná architektura a čisto, americká jen a jen špína a bordel. Ruské památky s nimiž Amerika nemá nic srovnatelného. A Rusové bez ohledu na jejich zálibu ve vodce jsou obecně srdeční a přátelští lidé, se kterými je radost si podebatovat.

Vím, že se do mě pustíte. Ovšem žádám rádce a diskutéry, kteří NIKDY v Rusku nebyli, aby si své nezkušenosti nechali pro sebe. O Rusku totiž vůbec nic neví.

to se tedy divím...

Milane, můžeš konkretizovat, čemu se divíš? Tvé poznámce zatím nerozumím.

Nebyl jsem tam, ani tam,

Proto si to nechám pro sebe, jak jsi o to požádal.

tomas13
Satam, a ty jsi byl i v USA?
nerentier