Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak se odstěhovat jako student

Od: sajmon odpovědí: 22 změna:

zdravím, jsem student na střední škole, jsme v posledním ročníku momentálně a rád bych se osamostatnil už...jak sehnat peníze na nájem a na všechno co to obnáší? berte v úvahu, že jsem student, musím chodit do školy furt...bohužel :((

22 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

safra
hodnocení

11x

pracovat jsi nezkoušel? Slovo pracovat a student nejde dohromady? Taky jsem chodil do školy a chodil na brigádu vždy v pátek odpoledne a sobota dvanáctka

sajmon
hodnocení

nikdo neříkal, že se mi nechce, jen nestíhám chodit do školy a pracovat zároveň prosím pěkně
safra

Leda ho*no. Já chodil na obchodku a píšu v pátek odpoledne a sobota 12h. Někdy i neděle to podle školy. Na kasu do supermarketu. Kdo chce snaží se a kdo ne hledá výmluvu

hodnocení

9x
Chtít se osamostatnit, když nemáte peníze, to chce hodně naivity a odvahy.
A co byste chtěl slyšet? Že se Vám na to složíme?
Pokud nebudete mít nějakého sponzora, nebo nevyhrajete ve Sportce, pak si na osamostatnění ještě nějakou dobu počkáte.

hodnocení

2x

Pokud se necítíš na prácu, pak si najdi starší babu, která si tě bude vydržovat. *smich*

sajmon
hodnocení

<span style="\"background-color:rgb(192," 222,="" 234)\"="">nikdo neříkal, že se mi nechce, jen nestíhám chodit do školy a pracovat zároveň prosím pěkně

Necítit, nebo nestíhat, pořád to řeší ta zajištěná baba. ;)

A nebo jako to dělám já, před usnutím si pustím do špuntů zvuk sněhové vánice a představuji si, že se choulím někde ve srubu v divočině u kamen, nebo že ten srub stavím. ;)

nikdo neříkal, že se mi nechce, jen nestíhám chodit do školy a pracovat zároveň prosím pěkněNo ono to z pohledu nás rádců vypadá přesně opačně, ne že nestíháte, ale , že se Vám nechce prosím pěkně. Jinak řečeno kdo chce najde jak to udělat kdo nechce ten hledá jen výmluvy proč to či ono nejde. pěkný den

hodnocení

2x