Nejste přihlášen/a.
Ahoj, objednal jsem si edukačního robota OzoBota. Už jej mám asi měsíc a zjistil jsem až nyní, že mně byl dodán levnější typ než ten, který jsem zaplatil. Je možné toto reklamovat?
Reklamace v rámci záruky se velmi liší ve lhůtě do 6 měsíců a po ní. V případě do 6 měsíců se automaticky má za to, že závada existovala již při koupi a prodejce, nesouhlasí-li, musí dokázat, že to tak neni. V této lhůtě taky platí možnost nárokovat si rovnou vracení peněz, nebo výměnu za nový kus.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.