Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace a příslušenství

Od: rupert odpovědí: 6 změna:

Dobry den
Reklamoval jsem po roce a něco vrtacku kteta mela jako prislusenstvi vrtaky a sekače.
Muze obchodnik pozadovat toto prislusenstvi zpět aby mi vratil penize?

Prislusenstvi jsem k reklamaci neodeslal jelikoz vetsina byla jiz vymenena za kvalitnější protoze nebylo kvalitni

Odpoved obchodu
Vaše reklamace byla vyřízena.
Jelikož již skladem nemáme na výměnu jiný kus, bude Vám vrácena částka na účet
Vzhledem k tomu, že jste nám ovšem zboží zaslal bez příslušenství, bude nutné, aby jste nám příslušenství zaslal zpět.
Částka Vám bude vrácena, jakmile nám vrátíte kompletní zboží.

Prosim o radu jak postupovat
Děkuji

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

re4zon
hodnocení

5x
Tohle je dost problematicka otazka. Prodejce muze kupni cenu ponizit o nevracene prislusenstvi, na druhou stranu vrtaky i sekace jsou spotrebni material a je absolutni nesmysl je vracet, k cemu by jim asi tak byly. Normalne bych jim napsal, ze byly po par pouzitich naprosto znicene, jejich pozadavek nema zadnou logiku a pockal, co z nich vyleze.

 

hodnocení

3x
avatar ringo

Tak to dá rozum, že chtějí kompletní výrobek. Běžte někde do bazaru, kupte pár šmejdů a pošlete jim to.

 

hodnocení

3x

To je velmi zaujimava tema z prava a ochrany spotrebitela. Vrtaky ste mohli pokojne otupit castym vrtanim, zahodit a kupit nove, je to spotrebny material a niekde bude urcite napisane, ze zaruka sa na ich opotrebovanie nevztahuje, rovnako ako na baterie v dialkovom ovladaci TV. Vasa odpoved nech je : vrtaky sa znicili a boli nahradene, nemate zakonny narok pozadovat ich vratenie.

 

hodnocení

2x
avatar jmlc

Oni to příslušenství vezmou a ekologicky zlikvidují... ale čekají, že budou moct snížit vratku.

Záleží pak na firmě, jak se k tomu postaví... jak zaznělo - sníží vám vratku o nějakou částku... - ale kolik může být hodnota nedodaného příslušenství? :D ...

Já bych to řešil vyjádřením, že např. právě ty vrtáky a sekákčky "odcházely jako bláto a byly nahrazeny kvalitním zbožím" - a jejich hodnota je nulová, protože jejich použitím jsem měl jen starosti.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Buď jim něco dodáte, nebo se s nimi musíte dohodnout.

Co si vyberete?

Moja volba je zakaznicka poradna dTest a Centrum ochrany spotrebitela v EU, oni im uz vysvetlia.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]