Nejste přihlášen/a.
Dobry den
Reklamoval jsem po roce a něco vrtacku kteta mela jako prislusenstvi vrtaky a sekače.
Muze obchodnik pozadovat toto prislusenstvi zpět aby mi vratil penize?
Prislusenstvi jsem k reklamaci neodeslal jelikoz vetsina byla jiz vymenena za kvalitnější protoze nebylo kvalitni
Odpoved obchodu
Vaše reklamace byla vyřízena.
Jelikož již skladem nemáme na výměnu jiný kus, bude Vám vrácena částka na účet
Vzhledem k tomu, že jste nám ovšem zboží zaslal bez příslušenství, bude nutné, aby jste nám příslušenství zaslal zpět.
Částka Vám bude vrácena, jakmile nám vrátíte kompletní zboží.
Prosim o radu jak postupovat
Děkuji
To je velmi zaujimava tema z prava a ochrany spotrebitela. Vrtaky ste mohli pokojne otupit castym vrtanim, zahodit a kupit nove, je to spotrebny material a niekde bude urcite napisane, ze zaruka sa na ich opotrebovanie nevztahuje, rovnako ako na baterie v dialkovom ovladaci TV. Vasa odpoved nech je : vrtaky sa znicili a boli nahradene, nemate zakonny narok pozadovat ich vratenie.
Oni to příslušenství vezmou a ekologicky zlikvidují... ale čekají, že budou moct snížit vratku.
Záleží pak na firmě, jak se k tomu postaví... jak zaznělo - sníží vám vratku o nějakou částku... - ale kolik může být hodnota nedodaného příslušenství? :D ...
Já bych to řešil vyjádřením, že např. právě ty vrtáky a sekákčky "odcházely jako bláto a byly nahrazeny kvalitním zbožím" - a jejich hodnota je nulová, protože jejich použitím jsem měl jen starosti.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.