Už týden se tam nemohu dostat. Výpadek není. Přihlásí mě to, objeví se účet a v tu ránu to spadne a je tam displej telefonu. Vypnutí, restart nepomůže. Aktualizaci mám poslední. Už 2x jsem volala do banky, snaží se mi namluvit, že mi nefunguje internet, wifi apod.,jenomže do smartbanky jiné banky se normálne přihlásím. Čím by to mohlo být díky. doplněno 09.09.23 11:53: No tak už to zase nefunguje i po vymazání mezipameti a cokies
Nic ve zlem, ale tohle je naprosto blbe polozeny dotaz. Jaky telefon? Jaka verze os? Jaka banka? Kdyz nebude fungovat auto, asi taky nenapisete "auto se mi vypina, co mam delat?". Jako prvni vlezte do nastaveni aplikaci a vymazte u teto konkretni cache (mezipamet) a pripadne i dalsi data.
A co to je za telefon, s jakou verzi os a o jakou banku jde se dozvime? Restartovala jste telefon? Nebezi na pozadi nejake dalsi aplikace? Operacni pameti mate volno kolik (lze najit v nastaveni)?
Informace o telefonu, aplikaci a operačním systému jsou důležité. To, že se dostanete do jiné banky je vedlejší. Když vám nepomohli na zákaznické lince, tak tady by mohl pomoc jen někdo, kdo by měl stejnou osobní zkušenost.
Tak to zkuste bez mobilu, normálním internetovým bankovnictvím.
Nevím, proč by na všechno musela být "appka" v mobilu.
makak
Protože na většinu veci nepotřebujete internetbanking a stačí to odkudkoliv na mobilu?
vibe2*
Naopak - na většinu věcí nepotřebuji appku ...
makak
No vidis, já už do ibankingu nechodím,nepotrebuju. Proč bych chodil k pc, zapinal ho, prihlasoval se zdlouhave do banking atd, když to udělám daleko rychleji na mobilu? A už me několikrát smartbanking zachránil.
Nevidím žádný rozdíl v programu na PC nebo na mobilu.
Jde o peníze, takže mám raději klid na práci než se trápit s malým displejem matlacího mobilu.
leeta
Na přihlášení se do internetového bankovnictví přes mobil ale nepotřebujete aplikaci. Stačí vám na to otevřít internetový prohlížeč v mobilu. Třeba Chrome. Stejně jako na počítači. Dle mého názoru většina aplikací je úplně k ničemu a jen zabírá místo v telefonu, jelikož většina věcí se dá ovládat a zařídit klasicky přes prohlížeč.
A za ověření i na internet banking bude od října poplatek, smart je zadara
makak
Proč bych se na mobilu prihlasoval přes prohlížeč a řešil zbytečně dvoufazove ověření? Když to zvládnu rychleji a snadněji přes aplikaci? Která je navíc přizpůsobena na velikost displeje telefonu...
Já se takto nemohla víc jak týden dostat do Fio banky. Taky jsem tam neustále volala. Po asi 5 dnech mi řekli, že prý se přihlašuji z místa kde je nejvíc hackerů. Prý mám zkusit přihlásit se z jiné adresy. Není to třeba i váš případ?
leeta
To si už dělají z lidí legraci, ne? Ti se snaží lidi tak moc ochránit, ale až jim pak zavolá někdo, že jim "vykrádají" účet a že jediná možnost, jak ochránit peníze, je všechno vybrat a naházet někam do bitcoinmatu, tak to v klidu udělají.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.