Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stížnost na obchod muziker.cz

Od: koalice® odpovědí: 9 změna:
avatar koalice

Dobrý den,

chci vás všechny varovat před nákupem na muziker.cz. Objednala jsem si něco v pondělí 28.8. a hned to zaplatila rychlým převodem. Dostala jsem e-mailem informaci, že to pošlou 30.8. Ptala jsem se přes jejich formulář, jestli to opravdu poslali, je to víc než 24 hodin a odpověď žádná. A z původního data dodání 31.8. bylo nejdřív 1.9. a teď už 5.9.! Takže to pořád protahují, hlavně, že peníze si vzali. Takže jestli něco chcete rychle, určitě si to nekupujte od nich. Komunikace žádná - volala jsem tam a automat mi řekl, že ať se nezlobím, všichni zaneprázdnění a že prý mi zavolají nazpátek. Je to víc než 2,5 hodiny a nikdo nevolal. Už nikdy.


doplněno 01.09.23 11:55:

Dobrý den,
tak jsem dopadla výborně, protože jsem včera e-mailem objednávku stornovala a oni mi hned poslali peníze na účet. Měla bych raději to, co jsem si objednala, ale takhle jsem dopadla jak nejlíp to šlo.

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
Přijde mi, źe z toho děláte větší teagédii, neź to je. Zboźí neposlali v jednotkách dní a neodpověděli do 24 hodin :). Pokud něco potřebujete nutně rychle, tak si to objednejte v Alze, tam jsem v neděli večer v 11 objednal zboźí a ràno v půl sedmé bylo na dědině v boxu. Ale všude může něco selhat.
Jinak obecně rada (nevím, jestli to byl váš případ), pokud na něco spěchàte, neobjednávejte zboží, kde eshop zobrazuje skladem 1 ks. S velkou pravdêpodobností ho skladem nemá, ať uź chybou odepisování, nebo "podvůdkem" menších eshopů, které vás chtějí zlákat ke koupi něčeho, co skladem nedrźí. (Pokud si budete stěžovat, že neposlali obratem, jsou připraveni tvrdit, źe těsně před vámi ho někdo vykoupil.) Dále se také často stává, źe se v tomto případě jedná o neoznačené vrácené zboźí. Prostě "1 ks skladem" nebrat.

 

jiofa
hodnocení

2x

Já mám zkušenosti opačné. Objednal jsem si desítky produktů v kategorií hudební nástroje a vždy v pořádku. Dodání je tak 3 den po objednávce. Máte to brát na dobírku popř. platit kartou. Tam se musí snažit, jinak to po třech dnech to stornuji, píši to do poznámek v objednávce.

hodnocení

No jo, to už vím, že jsem se zachovala hloupě. Chtěla jsem to mít vyřízené a nemám nic.

jiofa

Vyřídí to, ale asi déle než jste očekávala. Musíte si trochu "diktovat" podmínky v poznámkách objednávky.

 

hodnocení

1x
avatar axus

Ja mam s muzikerem jen ty nejlepsi zkusenosti.

Ovesem dopredu platit je hloupost prakticky kdekoliv.

Proc si zbytecne pridelavat nervy?

 

hodnocení

0x
A jaká je vlastně otázka?
Stěžovat si člověk může na více místech jinde (Google recenze, Heureka recenze, atd.).
Pokud bych měl říci své zkušenosti, tak ty jsou přesně opačné než Vaše.
hodnocení

Není na škodu sdělit své zkušenosti, aby to vidělo víc lidí. Mám přístup sem na poradte cz, tak jsem napsala sem. Do recenzí na heureku nemám přístup, musela bych si to extra zařizovat.

 

joki
hodnocení

0x
Přidávám se ke spokojeným zákazníkům muziker.cz. objednal jsem a vše proběhlo v naprostém pořádku.

 

slovan
hodnocení

0x
Vaše zkušenost je jen drobným škobrtnutím. ( Navíc sama vidíte, jak reagují lidi, kteří problém nezažili... )
Ale stal se na Muzikeru jiný, horší případ. Zboží objednáno a za pár minut zaplaceno převodem z účtu, což prý trvá 1-2 dva dny, než se dostane k příjemci částky. ( Jak je možné, že elektronické odeslání trvá vteřinu, ale elektronický příjem dva dny, a jestli na tom někdo neparazituje, to samozřejmě orgány činné v trestním řízení nezajímá. )
Kupujícímu začaly druhý den chodit hlášky o nezaplacení a došlo ke komunikaci s podporou prodeje, které bylo potvrzeno zaplacení. Hoši nakonec ( třetí den po zaplacení ! ) přiznali, že částku mají, ale mezitím došlo k automatickému zrušení objednávky a rozprodeji části objednaného zboží. Nové naskladnění má trvat v řádech týdnů...
Takže, sečteno podtrženo, kupující, který pár minut po objednání zaplatil, nakonec nemá ani zboží ani peníze a čeká, jak to nakonec dopadne...
A to jen proto, že chtěl ušetřit 25 Kč, kterými Muziker "pokutuje" lidi platící v hotovosti na pobočce...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]