Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Byl jsem právně zastoupen?

Od: najiva odpovědí: 2 změna:
Dobrý den, nechal jsem se zatoupit právníkem je to asi rok a něco ( byl jsem na služebce.) Nechtěl jsem žádného místního. Najal jsem ho z většího města opodál . S právníkem jsem byl v kontaktu emailem,kdy poslal plnou moc na zastupování na místě před úřadem a nahlížení do policejního spisu. Řekl si o zálohu a tu dostal. Plnou moc na zastup. na místě posláno poštou a na nahlížení do polic.spisu chtěl emailem. Pak mi zavolal a řekl jak pochodil a tím naše spolupráce zkončila, žádný doplatek přeplatek nebyl.. Nic písemnýho jak to probíhalo jsem nedostal. Nikdy jsme právní pomoc nepotřebovali a tak nevím ( nevědomost nemolouvá - já vím).. Policejní spis nevyřidil... ale , řek jsem si, vyřídil tamto a protože s ním byla domluva otřesná... už jsem chtěl mít klid a nic neřešil. Nedávno jsem potřeboval něco vyhledat ze spisu na Katastru. A tam jsem zjistil že, měl předložit osobně plnu moc na úřadě aby byly vydány dokumenty. Protože na místě šetření v terénu měl plnou moc jen v mobilu ztaženou.. Zaslaná plná moc se mi vrátila zpět.. z emalu které posílal v mém zastoupení, no co email to jiné číslo parcely.. posíll to snad každému kdo na úřadě seděl a byl na něj kontakt..( z úřadu si stěžovali na nevhodné chování jeho, napsal jsem úřadu že je mi situace líto,ale za dospělého člověka nezodpovídám) Nechtěl jsem na služebce řešit něčí chování , tam jsem měl svojí práce až moc.,když jsem mu zaplatil aby vše vyřídil,to jsem nemusel nikam jezdit... A teď k věci-nemám pocit, že bych byl právně zatoupen tak jak to má být. Mohu i po tak dlouhé době požadovat část peněz zpět? Uvítám paragraf. Předem díky

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

dede
hodnocení

1x
Jak to máme vědět? Předlož listiny a fakturu a řekneme ti.
Podle konstrukce tvého textu bys spíše potřeboval zákonného zástupce.