Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč mi nejde uskutečnit platba

Od: xxxxx odpovědí: 7 změna:

Zdravím, potřebuji uhradit fakturu 15000, proto jsem si navíšila týdenní limit a limit pro internetové platby, nastavila jsem to na 30 000, tento týden jsem nic neplatila a zbývající limit mám stále 30 000, i přesto, když chci provést úhradu faktury, tak mi to nejde a vyskočí mi okno kde se píše "Překročen autorizační limit, platbu nelze odeslat."

Mám účet u ČSOB. Nevíte co s tím? Mám zavolat na infolinku nebo je to normální, že to trvá třeba pár hodin, než se to "aktualizuje"

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Zavolejte na infolinku.

 

hodnocení

3x
avatar kimba

Operace se provede ihned, žádné hodiny čekání. Na účtě musíte mít dostatek finančních prostředků.

Já mám FIO, a tam se nastavuje denní i týdenní limit zvlášť. Tak asi nejlépe, když zavoláte do své banky.

 

hodnocení

0x
avatar kimba

Je nutno mít nastavený i odpovídající denní limit.

xxxxxx
hodnocení

Dnes jsem nic neplatila a denní limit nikde v nastavení nevidím tedy

 

hodnocení

0x

Zkontrolujte,co jste vůbec nastavila? V odkazu máte vše popsané, jak co nastavit wise.com/...

 

vibe2*
hodnocení

0x

Překročen autorizační limit ...

zřejmě něco s přihlašováním ... zavolejte na infolinku (jak radí ostatní)

 

clen
hodnocení

0x
U csob zkuste po pulnoci, tragicka obsluga karty
Stejna zkusenost, kdyz si zapnete povoleni internet plateb tak mi rekli: PO PULNOCI, nekdy se tak stane

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]