Nejste přihlášen/a.
Po objednání a zaplacení objednávky se e-shop neozývá již týden. Po telefonickém dotazu mi bylo slíbeno zaslání vysvětlení mailem, což se nestalo. Rozhodl jsem se objednávku mailem stornovat a současně požádal o vrácení zaplacené platby na můj účet.
Jak dál postupovat, když i nadále e-shop nereaguje?
Slušný a dobře fungující eshop se takto nechová. Měl jste si přečíst recenze o spokojenosti zákazníků.
Co to bylo za šmejdy, to snad není tajemství.
Tady vasestiznosti.cz/... máte vyjádření a radu od dTestu, jak postupovat.
Fakt je dobré si e-shop vždy hodit nejdřív do Googlu a snažit se předejít problémům...
Jinak je dobré si e-shop před nákupem ověřit i zde dTest: Ověření e-/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.