Dobrý den. Obracím se s dotazem, zda někdo neřešil něco podobného. Bohužel mi klienti poškodili okno na pronajatém, trvale umístěném karavanu. Nové okno 15-20tis Kč. Vratná kauce vybrána 2000Kč. Klienti to chtějí řešit přes pojistku..vůbec nevím, jak to dál řešit, zda na to vůbec přistoupit..nemohu umístěný karavan vzít a odtáhnout ho na opravu - jsou další rezervace na další termíny. Ale pojišťovna zřejmě čekat nebude, pokud se k tomu vůbec postaví čelem.. nějaké zkušenosti, rady? Děkuji.
Co znamena "na pojistku"? Jestli z jejich pojisteni odpovednosti, tak na to nelze nepristoupit, od toho ji maji. Nahlasi skodu, poslou dokumentaci a pojistovna vam to zaplati, pripadne po prohlidce likvidacnim technikem. Co to je za okno? To nejde opravit na miste? Nejak si to budete muset zaridit. Klienti sice odpovidaji za skodu, ale rozhodne ne za to, ze tam pak mate dalsi rezervace, to je riziko ubytovatele.
Koupil bych kus plexiskla, něco jako tohle baumax.cz/... Přeci nebudou koukat lidi přes nějakej neprůhledné igelit. Nalepit tělem, co lze pak sloupnout
Ty vole co není jednoduchý? To chceš, aby to někdo udělal za tebe? Prostě nalep pomocí tmelů plexisklo a máš to, ten tmel to utěsní. Je problém vytlačit kolem díry dokola tmel a na to placnout plexisklo?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.