Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace nedodaného balíku do zahraničí ČP

Od: yardacz® odpovědí: 2 změna:
avatar yardacz

Zdravím, v únoru jsem odesílal na reklamaci balík do Číny. Bangood, velký známý eshop. Odesláno dle zaslaných informací. V červnu se vrátil zpět, na poště žádný důvod nedoručení nesdělili. Ještě před tím, než jsem zjistil, že se balík vrací, jsem zadal elektronickou reklamaci. Nyní po vyzvednutí balíku, mi přišlo písemné vyrozumnění o skončení reklamace. Reklamace byla nedůvodná, zásilka byla vrácena ze zahraničí zpět, a následně předána odesílateli.

Čekal bych nějaký důvod, proč balík nedodali? Nezjistím, zda je chyba na straně pošty, nebo že si ji ehop nepřevzal?

Nemáte někdo zkušenosti, jak toto řešit? Proti reklamaci se mohu odvolat na ČTU. Ale docela mě zaráží způsob vyjádření vlastně ničeho, a vrácení poštovného za nedoručení se nejspíš nedočkám.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Není Banggood ten obchod, čo má pobočky v jewropje?
...možná zkusit resit pres tu pobočku v eu? //// Poštu - newim, čo s reklamacii...
hodnocení

Mají, zboží jsem objednával i přímo z CZ skladu, ale reklamaci chtějí posílat a řešit v CN.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]