Nejste přihlášen/a.
Pěkně zdravím! Mám a využívám aplikaci Lidl Plus. Po každém nákupu se mi má v telefonu zobrazit stírací los. Občas něco vyhraji a občas je ta výhra pro mě zajímavá, využitelná. V poslední době se nezobrazují losy, ale pouze informace o dosavadních nákupech. A kolik ještě mám utratit, abych dosáhla na odměnu, což je nějaké zboží zdarma. Vím, že ty losy nejsou nic světoborného, ale už z principu je chci. Psala jsem společnosti Lidl a mimo jiné se ptala, jestli třeba sama nemohu nastavit jiné zobrazování. Na otázky neodpověděli, ale dostala jsem kupúón Omlouváček - drobnou finanční náhradu využitelnou při nákupu.
Máte někdo podobnou zkušenost? Nebo dostáváte losy bez problémů? Nebo se dají v telefonu po nějakém proklikání najít?
Neraďte mi, prosím, abych změnila obchod. Z různých důvodů nakupuji a budu nakupovat převážně tam.
Vzhledem k tomu, že v Lidlu nakupuji jen občas, tak mám vždy problém se v té jejich aplikaci vyznat. A odměnový kupon jsem už dlouho nenašel - asi to zrušili. Stejně to většinou znamenalo nakoupit minimálně za 300 abych dostla nějakou blbinku zadarmo.
Nakupuji často, proto systém celkem znám. Odměnový kupon bude asi to, že za určitou útratu během měsíce si můžete vybrat něco zdarma z nabídky čtyř druhů. Jinak jsou to vše slevy v různé výši procent - výhry na los, kupony v telefonu (v poslední době jich hodně přibylo) a slevy v letácích (v poslední době jich ubylo). U slev v letácích se musí nakoupit za 300 Kč, u ostatních různě - (asi) za 50 Kč nebo i bez dalšího nutného nákupu. A máte pravdu, těch nutných 300 Kč kvůli nějaké slevě za netrvanlivé drobné zboží je k smíchu.
Já nakupovala dnes a los není ...hm, ale já to už nějak neřešímnějak mě všechny ty nákupní aplikace začínají lést krkem. Když někde pravidelně nakupuji, předpokládala bych, že zboží v akci dostanu při registraci u nich normálně, a ne, že si musím aktivovat kupon
Nebo ještě že mi dají slevu, když nakoupím nad xxx Kč
Chcet je můžete,ale losy skončili,momentálně jsou ty tlačenky,abyste nakupovala a dosáhla na nejakou metu.Losy byli dobré, když se vyhrála sleva 10-20 korun na další nákup,nebo nejaké zboží,co bych si tam nikdy nekoupil.Kupony jsou k ničemu, dají vám slevu na zboží,které mají pak v akci ještě levnější a aplikace je překuponována,že se v tom strácí i manželka.Sprznili to tak jak apku Albert.Losy se ale časem vrátí,tak jak kolo štěstí.
Losy neskončily. Poslední mám ze 14. 7. O té doby nic, a to tam chodím téměř denně. Téměř denně proto, že to mám kousek a těžký nákup se mi nechce nosit. A v odpovědi z Lidlu nebylo o konci losů ani slovo, naopak omluva, že se mi losy nezobrazují. A máte pravdu, v nabídce v telefonu je překuponováno. A samé blbosti a slevy spíš nízké než zajímavé. Také je podezírám, že se mě a jiné zákazníky snaží dotlačit k další metě, tedy k nějakému zboží zdarma.
Mám stejnou zkušenost. Také jsem posledně los nenašel. Vzhledem k tomu, že jsem si opakovaně ověřil, že akční zboží tady mají jen v letáku, nikoli v regálu, přestal jsem tu častěji nakupovat a losu jsem nevěnoval pozornost. Škoda, že nechcete obchod vyměnit. Z hlediska akcí a slev je Lidl nejhorší ze sedmi velkých obchodů, kam chodíme nakupovat. Tento pátek neměli ani chleba. Mají dobrou drogerii, sportovní potřeby a nářadí, na to ale žádné slevy nejsou.
Akční zboží jen v letáku - ano, pro akční zboží se musí jít hned první den. A v Penny je to podobné. Na nepotravinové zboží v Lidlu se občas objeví sleva v kuponech v aplikaci. Ale to se na ně do telefonu musíte dívat poměrně často. Vy máte na výběr sedm obchodů. Já kromě Lidlu ještě čtyři. Coop a Billa daleko a ceny spíše vyšší, jedna menší regionální samoobsluha s opravdu vysokými cenami u většiny zboží a Penny. Ještě nedávno nečistota a zmatek. Teď se něco změnilo, zkouším tam občas zajít.
Máte pravdu, že Billa je drahá. Coop neznám. Pokud ale jde o akční zboží, tak nejlepší výběr, ceny i dostupnost mají v Penny. Oceňuji u nich také jednotné uspořádání prodejen, přehlednost i jejich rádio. Nevýhodou je, že nemají kráječe na chléb, nemají markování v aplikaci a mají málo samoobslužných pokladen. Z vašeho výběru mohu doporučit.
Ano, máte pravdu prakticky ve všem. Jenže na hlavní stránce si obchod zveřejňuje informaci, že za každý registrovaný nákup je los. Ano, výhry jsou občasné a často k ničemu. Jenže mně jde o princip. A jsem i zvědavá. Proto mě zajímá, jak to s tím slibem, že los je za každý nákup, je u jiných zákazníků.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.