Nejste přihlášen/a.
Mám jen dotaz , jestli prodejce který uznal reklamaci za nekvalitní zboží a "vrátil " mě peníze pouze jen za přístroj ,
si může odečíst poštovné , které jsem ale musel zaplatit jak při objednávce , tak i při odesílání zboží k reklamaci?
Zaplacené poštovné při objednání a při odeslání zboží k reklamaci bylo celkem ve výši 218 Kč , které mě ale prodejce
nevrátil . Domnívám se , že by měl vrátit všechny náklady spojené s dodáním i odesláním zboží , když uznal reklamaci .
Má tedy právo ponížit peníze o zaplacené poštovné , které jsem musel zaplatit?
Děkuji za informaci a přeji všem příjemné letní dny .
Reklamoval jsem např. u Makity a dopravu tam i zpět zaplatili automaticky i bez vyžádání.
Jinak stačí vyžádat a zaplatit to musí.
A když Makitu dovezes osobně mhd, tak ti zaplatí jizdenku?
docela by mě zajímalo, jak bych to asi tak měl ten prodávající udělat, když vůbec nemůže tušit, kolik stálo poštovné od tebe do servisu, to zaprvé, takže těžko ho může automaticky proplácet že
Onehdá jsem objednal něco do azlaboxu, pak jsem si to rozmyslel a napsal jim, že to chci stornovat. Odpověděli, že to není problém a že peníze mi vrátí na účet přes kartu použitou při objednání. Skutečně tak udělali a k mému překvapení poslali úplně přesně stejnou částku, jakou jsem zaplatil. Tedy náklady spojené s vyskladněním, balením, přepravou do azlaboxu a nakonec i dopravu z azlaboxu zpět do skladu. Všechno tohle bylo na jejich náklady, i když nezdařený obchod byl způsobený 100% z mé strany.
Všem děkuji za informace . Plotostřih jsem do Alza . cz vrátil , protože po druhém stříhání živ. plotu byl totálně k nepotřebě ..., prostě Čína . Kdybych věděl , že je to z číny , tak bych to nikdy nekupoval . Starý plotostřih - nůžky jsem měl 23 roků , než " odešly" , takže s nimi umím . Ta čínská Ferrida je totální šmejd . Už ji ani Alza v e-schopu nenabízí . Poslal jsem jim po uznané reklamaci všechny poštovní a PPL náklady tj - zaplacené doklady a žádal jsem o vrácení všech vynaložených nákladů , ale poslali ( zatím ) jen peníze za křovinořez . Tak uvidím . Odeslal jsem můj dotaz na D - test , ale objevilo se to tady , tak nevím , jestli je to tady nějaká " odpovědna " D- testu . Nejde mě o těch pár korun ale o princip a dodavatel by měl veškeré náklady po uznané reklamaci vrátit , protože v jejich e-schopu nemají u nabízených přístrojů uvedeného vůbec žádného výrobce a možná věděli , co to prodávali za šmejd . Kdyby byl uvedený výrobce , tak bych si ten plotostřih určitě nekoupil . Přeji všem hezký den . M.
chytráci, do 3 měsíců můžete odstpoupit od smlouvy pokud zjistíte, že výrobek nemá deklarované vlastnosti...reklamace se podle zákona řeší opravou, opakovanou opravou nebo výmenou za jiný výrobek...ale chápu že vaše přirozená inteligence která nebyla nikdy narušena žádným vzděláváním vám velí jinak
asd - buď špatně snášíš dnešné vedro, nebo jsi skutečný genius, koupíš v alze šmejd, ten na své náklady vrátíš zpět, alza ti vrátí zpět prachy za samotný šmejd, 2 x zásilkovnu za 2 x 104 Kč ti nevrátí...a ty to necháš být, protože výsledkem tvého obchodování s alzou je čistá ztráta 208 Kč + zracený čas a nervy...Ty to necháš být a jako bonus budeš ALZU všude chválit...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.