Nejste přihlášen/a.
pokud tě NIJAK nekontaktovali pošli je do prd*** a odvolej se na promlčení. je to o tom jestli se poser** a budeš cvakat nebo se nebudeš bát soudit se. našel bych právní poradnu zdarma, klidně i fcb- facebook jsou tam skupiny (ZEPTEJ SE PRÁVNÍKA - název skupiny) s opravdovými právníky co radí zdarma a ne kelišky. jen to zkouší, muselo by to projít přes soud a až pak exekutor. viz google promlčecí doba.
Kontokorent jsem nikdy neměl, takže nevím, jak to přesně funguje, Navíc to může fungovat jinde jinak, každopádně pokud má u té banky účet, tak ten kontokorent klidně může být sjednán po celou dobu vedení účtu, úrok se může nabalovat jako sněhová koule...
záleží, jak je ten produkt sjednan, kdy je splatnost atd. Jelikož neřekl ani banku, ani produkt, tak je to celé nějaké divné.
Banka mohla doručovat třeba do internetového bankovnictví, to je přece také věcí sjednání... jelikož ten kontokorent může být na dobu vedení účtu, tzn. na dobu neurčitou, tak promlčecí doba začne běžet leda tak ke zrušení účtu, to je moje domněnka. Protože si neumím představit tak hloupou banku, která by si nechala promlčet svoje dluhy )
Ano, platební rozkaz musí být doručen nikoliv fikcí.. jenže nějaký kontokorent, tam splatnost, resp. spíše počátek běhu promlčecí doby, ještě vůbec nemusel nastat.
Platí plot tady píše o ukončení produktu, ale to je blbost, nemůžeš mít ukončeny produkty, když ti běží kontokorent.
A samozřejmě ČSOB ráda účtovala poplatky, to se mi stalo, že měli vedení účtu poštovní spořitelny zdarma, a následně zavedli že to je zdarma jenom při kredit. obratu , Takže mi tam vzniknul dluh za vedení účtu, a teď si nejsem jistý, jestli mi to kompenzovali nebo jak jsem to vyřešil... protože ten s pořád tam mám asi dodnes nebo jsem ho zrušil nebo už vlastně ani nevím, jestli mám teď jiný než před těmi cca no mohlo to být 2016...
Každopádně tipuju že tak za tel si mylně myslí, že produkty zrušil, ale ve skutečnosti pouze přestal ten účet využívat a nepřihlásil se do internet banky...
V tomto případě je určitě nejlepší zrušit kontokorent, tu službu prostě vypnout, a až potom rušit účet/rámcovou smlouvu. Anebo ve výpovědi uvést, že chceš potvrzení o zrušení a bezdlužnosti zaslat tam a tam.
tazatel ale tvrdí, že doplatil... který jediné co můžu udělat, nechat si doložit, na základě čeho vznikl dluh a napadnout to, že o žádném dluhu informován nebyl. Pokud mu banka informaci nezaslala, internet banking mu the aktivovala, a nedoloží nějaké smluvní U jednání na základě kterého by se zbavila povinnosti, tak by měla banka smůlu, pohrozil bych finančním arbitrem a nabídl smír...
V tuto chvíli ale neznáme vznik a původ dluhů. Ani další okolnosti.
Já bych banku vyzval datovou schránku ho k doložení vzniku jistiny dluhů a rovnou bych formou před žalobní výzvy požadoval do 7 dnů, aby dluhy zrušila a vymazala z registru dlužníků, pod hrozbou návrhu k finančnímu arbitru.
správně by měl podat reklamaci písemnou, a až s jejím výsledkem jít na arbitra.
podle mě chodit na pobočku jen ztráta času
No kdyby ses podíval někdy během těch 12 let do internetového bankovnictví, tak bys to tam snad musel vidět.
Tvá banka má povinnost podle zákona o platebním styku doručovat každý rok výpisy, takže je otázkou, zda ti ty výpisy doručovali?! Asi ano, ale ty sis je nevyzvedával na smluveném místě, mám pravdu?
banka obecně nemá povinnost ti posílat email nebo SMS, pokud sis výslovně nezjednal nějaké notifikace
Tedy kladeš nám naprosto účelovou otázku, která se nedá odpovědět bez dalších podrobností! Neřekl jsi vůbec podrobnosti, ani název banky, ani důvod proč jsi 12 let nebyl na svém účtu...
pokud si svůj dluh skutečně uhradil, i před 12 lety, no tak to stačí doložit a je vyřízeno. Ale ono to asi tak nebude že? Mamka si ráda účtu je to, na co má podle ceníku, a smlouvy, právo, a pěkně si to úročí, takového beránka otřes se přeci nebude se zbavovat, vyzve ho až těsně před promlčením
A to se tu zrovna dnes řeší, že někdo nechce používat smart banking mobilu, aby hned věděl, jaký je stav jeho účtů
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.