Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zubní ošetření v nemocnici?

Od: tat odpovědí: 4 změna:

Dozvěděl jsem se, že zubní lékař, ke kterému jsem chodil, najednou zkončil. Jsem velmi zaskočený - nikdy jsem nebyl bez zubního lékaře. Vůbec nic naposledy neříkal ani nebylo nic napsané na dveřích, nástěnce, že plánuje zkončit.

Je mi jasné, že budu muset hledat nového lékaře, ale co teď když potřebuji nutně zubní ošetření...

PROSÍM O ZKUŠENOSTI. Prosím o vysvětlení jak to chodí.

Bydlím v malém krajském městě a je tu nemocnice, provozuje taková nemocnice zubní ambulanci? Nebo to jen ty v krajských městech? V jaký čas tyto ambulance obyčejně fungují (jestli to není jen přes noc)? Kolik se za ošetření platí? (Jsem u VZP)

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

5x

no a nebylo by jednodušší zeptat se přímo v té nemocnici, než psát dotaz na Poraďte? nepíšete, o jakou nemocnici se jedná, takže těžko můžeme poradit tak, aby rada měla smysl *nevi* pokud potřebujete nutně zubní ošetření teď hned, tak jedině najít, kde je v okolí nejbližší zubní pohotovost, ale je nutno počítat s tím, že na pohotovosti udělají akutní zákrok a k doléčení nezřídka odkážou na vašeho stomatologa.

hodnocení

1x

No to je zase dotaz na Nobelovku..

Vy bydlíte v malém krajském městě kde je nemocnice ani nenapíšete v kterém a po lidech na internetu z celé republiky chcete aby Vám řekli jestli tato nemocnice provozuje zubní ambulanci...ufff to jsou přání.

A ještě chcete skoro říct jaké mají ambulantní hodiny...

Je sice rok 2023...člověk toho dokáže už dnes hodně ale tohle asi těžko zjistí.

Píšete že jste zaskočen tak se uklidněte vemte do ruky telefon, vytočte čislo a do té nemocnice si zavolejte o informace.

Jak jednoduché že?

Provozuje zubní ambulanci nemocnice v malém krajském městě nebo jen ta v krajském městě?

Asi chybka v matrixu, možná mělo být malém okresním městě nebo jen ta v krajském městě? V každém případě je to dotaz z říše snů...

hodnocení

1x