Dobrý den jsem studentka trochu sem nalitla jedné společnosti dluzim teď 25 tisíc chtějí to najednou tskze měsíčně dávám jen minimální částku 7000 jenže mi vubec neubira s dlužné částky jak si mám vydělat v medici o 25 tisíc více? Jednu práci už mám ale jen na dpp premyslela sem ze odejít se studia zeď mi vyplatí 28 000 a šla bych na hlavní nebo já už nevím si rady dekuji Natalie Moravkova
Jako první by bylo dobré navštívit dluhovou poradnu. Je potřeba, aby smlouvu, zejména sankce, posoudil právník. Jestli je škola placená, tak žádejte o vrácení školného.
Jdi na privát máš prázdniny takže si vyděláš více než dost, s normální brigádou si vyděláš sotva minimální mzdu? Víš jak to je holka? Co jsi si nadrobila to si i sníš! Ještě napiš že to bylo na iPhone a že z 25 budeš cvakat 40 poté přejdi na onlyfans
Natálie, napiš mi na jak123 zavináč email cz něco víc a o jakou společnost se jedná a jaká je to smlouva. Několik lidí teď připravuje žalobu na jednu takovou společnost /možná že právě na tu tvoji/, třeba by ses mohla přilojit, nebo stejnou žalobu použít i na svoji obranu. Třeba nemusí být tak zle!
jak123 - nešlo si nevšimnout, že když je zde v problémech mladé děvče, tak vkládáte pro kontakt svůj e-mail. Doufám, že to myslíte jen seriozně a hlavně, že na to ta děvčata nereagují (což bych jim doporučoval).
@kmet tak přece nebude pracovat nebo aby dělala jako prodavčka či snad dokonce obsluha v kik,hm,kfc,mcd,... už tu jen od slečny chybí že ona vlastně za ten dluh nemůže a za měsíc dotaz jak se dostat z exekuce.
Chudák ben a ostatní, kritizovat umí každý. Mohl bych být jejím pradědkem! Udělala chybu, možná naletěla podvodníkům. A čím bys uměl pomoci nebo aspoň poradit ty, nebo vy ostatní? Tak, jako paveldvorak? Chudáci.
jak123 - když nechcete radit veřejně, tak mladá děvčata požádejte o registraci zde a potom používejte Vnitřní poštu. Vy nevíte, že uvádět jen tak veřejně svou mailovou adresu a lákat na ní informace a osobní udaje je až chucpe? To se nedělá!