Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vracení zboží na e-shop Shein

Od: blesik® odpovědí: 21 změna:

Máte někdo zkuenost s vracením některého zboží z objednávky na Shein? Mnoho lidí má problém se v jejich pokynech zorientovat, vč. mne. Jen se dostanu na robota, s nikým se nemůžu osobně domluvit, nikde jiný kontakt. Podle jejich návodu mi to nejde, třeba to dělám špatně, ale nemůžu na to přijít. Je to příliš komplikované. Chci vrátit zboží z několika zásilek, nejlépe v jenom balíčku, za jedno poštovné (pár lehkých halenek a boty).

 

 

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jdukolem
hodnocení

2x

No nevím,než odněkud něco objednám,nejprve shlédnu recenze.

kupnisila.cz/...

 

hodnocení

2x

Zkuste tady podle návodu cs.leelinesourcing.com/... měl by Vám přijít štítek na vrácení, ten vytisknete a přes PPL pošlete zpět..

Případně se můžete přidat do skupiny na Fb SHEIN CZ/SK a tam můžete zkusit nabídnout nevyhovující věci k prodeji, nebo Vám poradí, jak na to. Vracejí to tam běžně..


doplněno 05.07.23 06:26:

Ještě mě napadlo...píšete z několika zásilek... možná se Vám nezobrazí tlačítko pro vrácení, protože chcete vrátit ze starší zásilky. Tuším jsem někde četla, že lze do 30 dní. Ale to by Vám zodpověděli ve skupině.

 

hodnocení

2x

Ještě jsem našla tohle v jedné diskuzi: slevovekody.cz/...

Vracení jednotlivých položek je možné jen přes aplikaci SHEIN nebo na webových stránkách po přihlášení. Nejedete svého profilu, pak moje objednávky – zobrazit vše a pak zvolíte objednávku, které se vratka týká, je tam možnost vrátit položku, na to kliknout, pak vybrat všechny položky, které chcete vrátit a uvést důvod, nebo spis vybrat z nabídky. Moje se zobrazuji v čínštině, tak proste nějakou namátkou vyberu, je to jedno. Pak další krok. Zvolit způsob vracení peněz, buď peněženka SHEIN, lze uplatnit pro příští nákup nebo původní platební účet. Pak vybrat způsob vracení. Já bydlím v Rakousku a tady to jde přes DPD nebo Hermes. Pak potvrdit výběr a na e-mail přijde Retour label, který musíte vytisknout a nalepit na balík. Dejte pozor ať neprelepite čárový kód, mají pak problém ho načíst. Takhle odnesete a většinou 7-14 dni poté mate peníze zpět. Nikdy jsem neměla problém...

Na tu "popelnici"neklikejte, to byste to smazala. Pokud se Vám tam vše nezobrazí, tak už jste přešvihla lhůtu a vrátit to nepůjde. Rozhodně bych tam nic navíc z jiných zásilek nepřidávala, určitě by Vám peníze za ně nevrátili. Bez toho štítku, co by Vám měl přijít na e-mail to neodešlete, počkejte, případně zkuste celé znovu.

 

hodnocení

2x

Teď jsem se přihlásila na Shein z PC, pokud najedu myší do pravého horního rohu na svůj profil, v roletce v druhém řádku jsou moje objednávky, do toho kliknete a zobrazí se Vám všechny objednávky - na stejném řádku úplně vpravo je- Historie odstraněných objednávek, já ji mám prázdnou, pokud na ni kliknu, protože tam mám všechny objednávky, nic jsem nesmazala

Zkuste do té historie kliknout, mohly by ty smazané jít obnovit, já to ale nemám jak vyzkoušet..

Pokud chcete konkrétní objednávku celou zobrazit, klikněte vpravo na Podrobnosti o objednávce. Zobrazí se všechny kusy v té konkrétní objednávce.

Jenže tu možnost vrátit položku tam nemám, protože jsou to všechno objednávky z loňska, takže mi lhůta na vrácení již uběhla, nemám to tedy jak ověřit.

Každopádně byste si alespoň mohla do PC stáhnout fotky a kusy, které Vám nejdou vrátit,, zkusit sama prodat a použít tyhle fotky, max. sama můžete vyfotit jednu detailní, tu přidat do inzerátu, aby Vám zájemci věřili, že kus opravdu máte.

Víte, já tohle vůbec neřešila a nikdy nevracela, oblečení, s kterým jsem nebyla spokojená, jsem darovala na Ukrajinu. Já si prostě materiál musím "osahat"...

Takže bohužel dál už asi neporadím, jedině byste se musela přidat do skupiny na Fb a dát tam dotaz, protože víc hlav víc ví...


doplněno 06.07.23 15:15:

No, potom ještě můžete zkusit napsat na zákaznický servis, najdete ho vpravo nahoře u profilu,, předposlední symbol- vedle měny, vypadá to jako "sluchátka".

Dejte si text do překladače a popište problém, odpovídají,, ale minimálně s denní prodlevou.


doplněno 06.07.23 16:32: Tak jsem hledala ve skupině na Fb, zboží lze prý opravdu vrátit pouze do 30 dní od doručení.Také si tam někdo stěžuje, že se mu v objednávkách nezobrazuje možnost vrácení, tak napsat na zákaznický servis-vrácení zboží a peněz, proklikat se na kontaktní osobu. Lze psát i česky, odpovídají anglicky..
hodnocení

Andy, vy jste tak hodná, jak se mi snažíte pomoci, moc si toho vážím. Ale asi je to už teď ztracený, vypadá to, že už tam čeká jen poslední nedoručené zboží, tak to budu muset zkusit až dorazí. Jo, teď jsem si konečně všimla té historie, kterou jsem nemohla najít, je to tam tak slabě, že jsem si toho nevšimla, spíš jsem to hledala vlevo, nebo nahoře. Mám historii odstraněných objednávek a teď se mi ty obj. ukázaly, ale mám tam pouze obnovit odstraněnou objednávku, nevím které se mi, pod vašim vedením, podařilo zrušit, jak to zjistit? Je to vše v jedné zásilce, pod jedním obrázkem, na který musím klikat, abych viděla další obj. zboží (nevím jak to nazvat). Je to konkrétní zboží vrácené, není? Rozhodně zde chybí vrátit položku a to by tam tedy asi mělo být, protože teď, když jsem to zboží našla, tak pokud je na vrácení 30 dní, tak 1, obj. byla 14.6., tak by to tam mělo být. Zkusím se s nimi tedy spojit a pak se ozvu. Zatím děkuji, moc jste mi pomohla!

hodnocení

jsem v historii odstraněných objednávek, kde jsou pod 1. fotkou po mposunutí další fotky zboží a vedle mám zrušit odstranění objednávky, tedy asi se mi podařilo nějakou obj. zrušit, ale nevím kterou. Když to odkliknu, bojím se, že zase tu obj. obnovím, nebo je tam jenom další info? Pokud jsem objednávku zrušila, jak mám postupovat dál, nikdo se mi neozval, žádný vygenerovaný štítek.

 

hodnocení

2x

Nebylo by jednodušší věci prodat dál? Já dávám na Vinted a krom jedněch šatů co tam mám asi týden se mi vše ze Shein prodalo. I když to dám se slevou, tak to vyjde levněji než platit zpětné poštovné.

hodnocení

Určitě, ale neumím zase stáhnout fotky z mobilu na stránku bazaru. Nikdy jsem to nepotřebovala. Jsem samouk, občas mi někdo něco poradí. Naše generace se práci s počítačem neměla kde naučit. Z vl. iniciativy jsem absolvovala krátký rychlokurz, moc jsme se v něm naučit nestihli, jen to nejdůležitější, odevšeho trochu.

 

hodnocení

Děkuji za odpověď. Není pravda, že se nedá platit v české měně, zboží lze objednat a zaplatit velmi snadno, dodací lhůta je podle vzdálenosti uskladněného zboží, něco přijde bleskově, něco třeba za týden, tady problém nevidím. Objednávám přes internet skoro všechno, už řadu let, ale tady jsem podle jejich návodu dosud nepochopila, jak mám zboží vrátit. Tlačítko "vrátit" jsem našla za dva dny, ale objednávala jsem několik zásilek a byla tam jen ta ještě nedodaná. Na jiné stránce jsem pracně vyhledala další zboží, ale bez tlačítka vrátit. Všude robot, který odkazuje na návod. E-maily nedoručitelné. Tak jsem si prvně naběhla. Ale mají krásné věci za pár šupů, slevové kupóny fungují, odečetli z nákupu přes 800 Kč. Některé zboží na obrázku vypadá dobře, ale někdy je menší, nebo materiál (o kterém nepíší) je nekvalitní. Pak je třeba to umět vrátit a ty peníze vrací. Jen to umět.

jukolem

Něco možná zde

emimino.cz/...

Vracení zboží na e-shop Shein

 

hodnocení

Moc dekuji za Vaši ochotu mi to tak podrobně vysvětlit. Přeložila jsem si stránky do češtiny. Začínám:

Ikona profilu, (pod ní) moje objednávky, zvolila jsem všechny objednávky - ukáže se mi jen poslední objednávka, ale ty tři starší ne. Retum Orders - znamená vrácené obj., ale žádné jsem ještě nevrátila, čili mi to ukazuje, že tam nic není, str. je prázdná. Nemám jakou další variantu vybrat. Pro vrácení obj. tu nic není.

 

hodnocení

euqs.shein.com/...

Nikde nevidím tlačítko "vrátit".

 

hodnocení

Tak jsem strávila další den na stránkách Shein. Z každé odpovědi jsem si vzala něco a dopracovala jsem se k tomu, že jsem konečně našla jak vrátit položku. Stále jsem hledala pokyn a ona je tam jen maličká popelnice a to ještě u č. obj., tak že jsem se to bála i zmáčknout, abych to nesmazala vše. No, a teď nevím. Podařilo se? Nic se neděje. jestli mi přijde nějaká zpráva, nebo štítek pro odeslání? To mi taky nejde. Když podle návodu z Emimina zadám Return Refund Record, ukáže se mi prázdná stránka a dál se nedostanu.

Dvě objemné zásilky už asi vrátit ani nepůjdou, proto jsem je nemohla najít, nestihla jsem je včas vrátit. Nevím, co by se stalo, kdybych jim je poslala v balíku se štítkem ,s tím novým vraceným zbožím. Tak mi ta moje oděvní revoluce pěkně zamotala hlavu.

Teď bych někoho poprosila o radu, jak vygenerovat ten štítek. A jdu študovat dál všechny vaše rady. K tomu řeším ještě další objednávku od jinud, kterou zaštípli na celnici a nejsem schopna ani z celnice, ani z prodejce vymámit co s tím. Pokaždé mi přijde jiná info od prodejce, podle toho, kdo má tam zrovna službu, ale to podstatné, jestli to mám pustit z hlavy a dořeší to sami, se nedozvím. To jsem si tedy navařila!

 

hodnocení

Tak to je průšvih, nakonec jsem nepřišla na to, jak zboží vrátit, jen jsem položku vymazala! Prostě mi to nefunguje, možná nemám ve svém věku tu správnou dávku intuitivního uvažování, jako mladí, kteří jsou s počítačem srostlí. Budu teď postupovat podle Vašeho návodu. Zdá se to tak jednoduché! Objednávku zvolím tím, že na ni kliknu, nebo jinak? Měly by se ukázat všechny objednávky na jedné straně, nebo je musím někde hledat? "Vrátit položku"- to bude kde? Vlevo? To jsem zatím nenašla při žádném pokusu. Zřejmě pod jedním obrázkem se po kliknutí postupně ukážou všechny obrázky, z celé objednávky, na obrázek, který chci vrátit asi kliknu, dám zrušit a pak by se mi měla objevit nějaká stránka, kde bych měla vybrat všechny položky - JAK? Pak tam asi bude kam napsat důvod. Prosím, odpovězte na mé otázky, budu to potřebovat, bohužel, pro příště, protože teĎ nemůžu nic, když mám smazáno. Nebo bych se na Vá s obrátila, pokud dovolíte, znovu když budu mít nejasnosti příště. Momentálně mě ovládá strach a beznaděj. Moc Vám děkuju, je to děs. když v mém okolí není nikdo, kdo by poradil.

 

hodnocení

Ráda bych to prodala, ale nabízet něco, co se mi nelíbí? Nebo jak prodat šaty velikosti S, když jsou o několik čísel (nevím o kolik) menší?

Ano, pokud to s vrácením na Sheinu neklapne, máte možnost prodat. V inzerátu je dobré napsat, že věc neopovídá velikosti od výrobce a doplnit vlastními mírami, takže je nutné oblečení dobře změřit.

Další možností je to někomu dát...

Pokud jste z Phy, můžete odvézt třeba do Šatníku -Pražská tržnice - Hala 19, Bubenské nábřeží 306, Praha 7, Czech Republic facebook.com/... nebo jim poslat balík poštou.

Sice Vás to bude stát poštovné, ale v Šatníku mohou vybírat zdarma pouze lidé, kteří tam mají registraci a přístup z důvodu pobírání dávek pomoci, takže pomůžete lidem, kteří to opravdu potřebují.

Nebo si vybrat nějakou charitu ve Vašem okolí.

hodnocení

Děkuju za radu, kam s tím budu řešit až v zimě, teď na to čas nemám. Teď potřebuju pochopit ty stránky, i pro příště. Je to se mnou těžké, ale nevzdávám se. Snažím se ve svém věku stačit době, digitalizace bude pro staré lidi stále náročnější a staří budou zoufalí. Snažím se ještě držet krok, dokud to jde.

 

@blesik njn, musíte se tím prokousat, pokud tam chcete nakupovat...ono se Vám totiž může klidně příště stát, že Vám v zásilce bude něco chybět a budete stejně muset se zákaznickým servisem komunikovat, aby Vám vrátili peníze.

Jinak si v pravém horním rohu na konci -symbol "zeměkoule" můžete nastavit češtinu a měnu a na hlavní straně úplně dole je v nápovědě také info.

hodnocení

Včera mi přišla ta poslední objednávka, tak to můžu zkusit znovu. Objevilla se mi označená Moje zpráva, po odkliknutí se mi u zboží objevila popelnice. Co to znamená? Že jen smažu záznam, nebo že tak vrátím zboží?

 

hodnocení

0x

Nemám zkušenost s nakupováním na této stránce, ale mrkl jsem se na to a nevím,proč jste se tam zasekla. Mají tam docela dobře popsaný postup při vrácení. Nejdříve si dejte stránky do češtiny ( vpravo nahoře kliknout na zeměkouli a zvolit češtinu), pak přejeďte až úplně dolů na úvodní stránku, najeďte na "Nápověda a podpora"a tam klikněte na "Snadné vrácení zboží". Je tam popsán celý postup co a jak. Pokud ale toto nefunguje, tak pak nevím. euqs.shein.com/...

 

zuzanahorackov
hodnocení

0x
Potřebuji vrátit zboží a nevím, na jakou adresu. Můžete mi prosím poradit?

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma Shein

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]