Nejste přihlášen/a.
Uvedené firmy se rozvážením "žrádla" nezabývají. Neznám firmu, která se zabývá rozvážením žrádla pro domácí mazlíčky a jiná zvířata.
, já se tím zabýval, někdy kolem r.92, asi dva roky fajn kšeft. "Maso" pro psy, odpad z drůbežáren, zamražený do 22kg bloků... Párkrát se stalo, že to pán šoupl do mražáku, šel spát po noční a na oběd byla sekaná...
. Jinak s Váma souhlas, pěkně blbě napsaná otázka.
Synátor rozváží pro Wolt vlastním autem v Praze, tak mám aspoň trošku přehled o výdělcích. Běžně za 8h rozveze okolo 25-35 objednávek. Obecně se dá říct, že za jednu objednávku včetně příplatků za vzdálenost má +- 90 Kč, občas když se jezdí dálky, tak i více. Poslední screen co mi posílal bylo 30 objednávek, vzdálenost 146,1km a výdělek 3224 Kč + 210 Kč spropitné. Na můj vkus se tím dají vydělat slušné peníze. Pracuje jako OSVČ.
Až budou rozvážet jídlo, dám vědět.
Ještě jsem nezažil rozvoz dietního jídla po kterém nefuním a nejsem na odstřel.
Pizza, Hamburgery, smažené věci v oleji, vepřoknedlozelo, pálivé číny, coca coly = žrádlo
To se dlouhodobě nedá...
Doporučuji skvělý dokument. Jeden z uvedených mužů pracuje pro Wolt...a zbytek v dokumentu. Podmínky jeho zaměstnání připomínají angažmá Saši Uhlové v supermarketu Albert.
Dneska jsem se odhodlal z lenosti pro dovoz "žrádla".
Přijel nepoživatelný odpad. Pokud tyto služby budou mít na rozvoz smlouvu se špatnými dodavateli (restauracemi), tak je zachvilku nikdo nebude potřebovat.
Stačí se kouknout i na menu. Smažené, přeslazené a nebo pro vegetariány kopřivy a jiná plevel.
To fakt někdo žerete a máte chuť rozvážet? Řidič bude totiž ten, který to schytá.
Foodora se už kryje a nedá se tam ani nikdo zkontaktovat a vynadat. Ani na chatu. maximálně hvězdičky. Dáme jídlo bylo jako předchůdce daleko funkčnější a ohleduplnější. Za zmetek vrátilo i peníze a omluvilo se. Foodoře je to jedno. Prostě vozí odpad sem a tam.