Nejste přihlášen/a.
Jednoduchá odpověď, Čech snese všechno a oni to moc dobře vědí.
Pro porovnání si můžete pročíst, za co všechno jsou odškodňováni Němci. A přes to nejede vlak.
Nejenže oproti Němcům nebo jiným "západním"cestovatelům dostáváme nejhorší pokoje, jaké se v hotelu nachází, ale i je s námi tak jednáno.
Co to je "cestovka"? Veškeré dovolené, ubytování, stravu, dopravu apod. si zařizuji sám po internetu. Pak jednak jdou všechny reklamace na mou hlavu a jednak si je vyřizuji sám na místě. Dosud jsem neměl podstatné problémy.
Češi obecně nemají na reklamace zájezdů "koule". Stačil by skutčně šikovný a v cestovním ruchu odborně zdatný advokát a přispolehlivých podkladech by cestovka neměla šanci se vykroutit. Bohužel Češi ani nečtou obchodní podmínky a reklamační řády, zanedbají hned první nutné kroky reklamace a pak se ptají na řešení tady, kde jim odpovídá spousta stejných trubek, jako jsou oni sami.
To je přece jasné. Protože lidé akceptují platbu předem. Pokud by platili pouze např. polovinu (zálohu) předem a zbytek až po návratu zpět domů, cestovky by si nic takového nedovolily. Jenže lidé jsou nepoučitelní a myslí si, že platit předem je normální. A po uhrazení plné ceny se ještě diví, že se s nimi už nikdo nebaví
Běžně se platí část (náklady - záloha) předem, ale zisk (doplatek) až potom. Platit předem není normální. Když chodíte do zaměstnání, taky dostanete zaplaceno až po měsíci. Nikoliv dopředu. Každé podnikání vyžaduje kapitál a investice. Když jsou takoví loseři že na to nemají, ať nepodnikají a když vidím jak i vám přijde zaplatit předem v normě, tak si pak nestěžujte
@smode2: Kolikrát už jsi byl na takové dovolené s CK, kde jsi zaplatil předem zálohu a doplatek až po návratu?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.