Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace - 30dni

Od: tomas44 odpovědí: 8 změna:
Dobry den 11.5 2023 jsem byl reklamovat zbozi...lhuta 30 dni tedy uplinula a me se z obchodu nikdo neozval...mam tedy pravo na vraceni penez? Nebo si musim znovu vzit stejne zbozi?predem dekuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Měli by vratit penize

 

hodnocení

0x

Ano, máte právo na vrácení peněz.

dtest.cz/...

Lhůta začíná běžet ode dne následujícího po uplatnění reklamace. Končí-li lhůta o víkendu či ve státní svátek, prodlužuje se na nejbližší pracovní den.

 

tomas44
hodnocení

Ano otazku jsem vlozil,ale nikde jsem ji pak nevidel tak jsem si myslel ze to nekde ,,zadrhlo,,... Proto jsem ji pak daval znova
sasa*

A přitom si zopakuj vyjmenovaná slova po L! Plynouti , uplynouti...

tomas44
hodnocení

Vyjadrujte se prosim pouze k danemu tematu

 

hodnocení

0x

Po 30 dnoch je to na vas, ako sa rozhodnete, ale mate okrem ineho aj pravo na vratenie penazi.

Do 30 dni je to zlozitejsie, tam rozhoduje obchod.

 

hodnocení

0x

Lhůta 30 dní platí pouze pro "spotřebitele". Pokud jste to kupoval pro firmu, žádná obecně platná lhůta neexistuje.

 

kink
hodnocení

0x

Jak neozval? Pokud jsi tam zboží donesl, tak si ho taky musíš přijít vyzvednout, nebo snad ne? Ideálně ten 30 den před zavirackou...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]