Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Problémy ve vztahu

Od: jonas2 odpovědí: 16 změna:
Zdravím mám problem ve vztahu, se svou přítelkyní jsem 5 let, bydleli jsme spolu v nájmu a vše bylo fajn, poté jsme se přestěhovali do svého domu a začali problémy. Její rodiče nám hodně finančně pomohli a moji rodiči ne, jelikož na to prostě nemají a mají svých starostí dost, přijde mi že moje přítelkyně moje rodiče nemá ráda a proto se ani moc nestykame. To zase její rodiče jsou u nás každou chvíli a mají tendenci nám neustále se vším pomáhat, ptají se nás co budeme dělat o víkendu a tak nějak nám plánují život, možná je to jenom můj pocit.. s přítelkyní jsem o tom již několikrát mluvil, že už mi to vadí, ale prostě mi je vytýkáno že když jsme potřebovali jakkoliv pomoci, tak byli dobří. Já vám už ani nevím, pracuji jako hasič a mám k tomu druhou práci na střechách abych vydělal slušné peníze, které všechny vrazim do domu a tak nějak mi přijde že přítelkyně spíš dá na rady rodičů než na mě, hodně se v poslední době hádáme i skrz maličkosti. Zajímalo by mě jak byste to vyřešili, nebo jestli jste nezažívali něco podobného jako já. Kdybych věděl jak to bude fungovat nikdy bych do domu nešel.

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

4x

Pět let spolu a žádná svatba, žádné děti? Dej jí přečíst, co jsi sem napsal. Že už si nevíš rady.

liska5

Nechci malovat na zeď..., ale máte to nějak právně ošetřené, kdybyste se případně nakonec rozešli? Myslím, kdo kolik do stavby investoval peněz i pracovních hodin.

hodnocení

3x

Koho by bavilo být ve vztahu až ten třetí. Nikoho..

Akorát nechápu proč tohle všechno když nejste manželé, a to už 5 let spolu..zvláštní

Nemyslím si, že když nejsou svoji, tak je to divné. Je to jen formalita, u mě se taky kromě SJM a daní nic nezměnilo :) Ajo, jeste příjmení :D

hodnocení

3x