Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je nutné mít hned živnost?

Od: klon odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

chci začít nabízet služby pro majitele zvířat. Jsem, ale v obavě, že i když budu mít vše schválené KVS budu muset jít, ještě na F. Ú. založit živnost. Jsem student, který bude nabízet služby pouze ve svém volném čase a to ještě ne každý den, prostě jen to chci zkusit. Musím pro činnosti odchytu zvířat, péče o zvířata a služby veterinárního technika hned založit živnost nebo stačí až přesáhnu určitý zisk?

Děkuji za rady!

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Obecně platí, že pokud budete poskytovat opakovaně službu za účelem zisku, je to podnikání a výše obratu s tím nikterak nesouvisí.

Zavolejte si na ŽÚ, tam Vám řeknou přesně, jakou živnost potřebujete a co je k tomu potřeba.

crl
hodnocení

2x

Fakticky bych to udělal až při druhém kšeftu Ještě ten den, je to na počkání a všechno za tebe zařídí na ŽÚ :)

klon
Dobře, děkuji za radu. Mohu mít otázku, jestli lze do smlouvy přidat IČO podnikající osoby dodatečně? Smlouvu potřebuji zřídit před kšeftem.
jirib
Ke smlouvě,můžete přiložit dodatek...
Nevěřím,že máte maturitu...
To chcete podnikat?Sežeňte si účetní...

hodnocení

0x

možná pomůže jaksestaviutulek.cz/...

doplněno 06.06.23 17:37:

činnosti odchytu zvířat, péče o zvířata a služby veterinárního technika - za mne se jedná o v podstatě totéž. Chcete provádět odchyt zvířete - co pak s ním? Chcete pečovat o zvířata (snad psí hotel? nebo kadeřnictví? ) a už jen termín "služby veterinárního technika"mi zavání určitými povinnostmi.

Zkuste třeba představit svou vizi - co vlastně chcete dělat za jaké peníze? jakpodnikat.cz/...

ani minimální výše výdělku není jistotou, že si nemusíte zřídit živnost a splnit určité podmínky pro daný obor oprávnění

doplněno 07.06.23 09:13: