Reklamovali jsme přímo u delegátky v místě destinace zájezd kvůli vážným nedostatkům na hotelu a pořadatel CK po 5 dnech napsal vyjádření,že jsme to zakoupili u cestovní agentury Invia,tak nemohou to řešit.Dokumentace včetně fotografií byla předána místní delegátce.Pořadatelé CK.přesto dávají na centrále ruce od toho pryč kvůli zakoupení jinde než u nich.Jak máme dále to řešit?
A tam, kdejaké to koupili, jste to poslali taky? Právě proto kupuji zásadně jen u pořádající ck.
smidova
Přišla nám dnes zamítnutá reklamace od pořadatelské CK.s tím ať si to řeší cestovní agentura, protože jsme to zaplatili u nich.Záležitosti jsou opodstatněné, potvrzené nedostatky, projednané s místní delagatkou a personálem hotelu uznávající věci na co jsme si stěžovali.
ucastnik
@smidova logické je podat reklamaci i tam, komu jsem předal peníze.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.