Nejste přihlášen/a.
Tyhle žabomyší války odnášejí děti a umíněná ženská názor nezmění. Já bych jí fotky poskytla, bez keců, bez obhajoby, prostě chceš je? tady je máš a jedeme dál. Vzhledem k dítěti bych zcela vynechala jakékoli emoční vztahy. Vnímání dítěte je mnohem citlivější, než si myslíme.
Nejsem právník, ale netuším proč by vaše bývalá partnerka měla od Vás dostat fotografie vašeho bytu, auta, psa a kočky.
Ale tak jí klidně pošlete fotografie pokoje z hotelu Kempinski, ať má co závidět.
Pro inspiraci:
Vaše ložníce
Vaše koupelna
Snídaně pro dceru
Dětský pokoj bych ještě musel chvilku hledat..
Martine, super odpověď.
Mě ovšem na tom celém zaráží jedna věc. A sice, že tazatel je bezradný v tom, jestli má bejvalka PRÁVO na to vidět fotky jeho bytu, a sice pod potenciálním nátlakem ohledně "půjčení" dcery.
Já osobně zastávám názor, že chlap bez koulí by se péče o dítě měl vzdát.
Je velký rozdíl chlap s koulema a arogantní debil.. Rozumnej fotr který chápe že rodiče jsou dva neznamená že nemá koule.
Jako vtípek dobrý, ale podobně jako v obchoďáku poslat ochranku do hajzlu že nemá nárok ukazovat nějaký obsahy tašek to úplně chytrý neni. Do borcovo soukromí matce nic neni, ale dcera je obou a matka má právo vědět v jakým prostředí dcera bude, nějaký ofuky typu "nemáš nárok" by odnesla hlavně dcera. Naopak naprosto chápu že se matka zajímá jak to s dcerou u otce vypadá.
@asd1 A jak relevantní pro "půjčení" dcery by byly ty fotky? Kdybych ji poslal fotky skvatu z gheta, tak co? Do má jako důkaz, že nemám nárok? To asi ne, že? Takže takové požadavky jsou mimo mísu. Když to chce řešit, tak přes sociálku. V tomle případě s fotkama bych ji poslal do pr*ele a naopak bych to hnal přes sociálku já.
Mě by taky bylo houby po tom, kolik bejvalka vystřídala strejdů a jaký to má neblahý vliv na dceru.