Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Reklamace zásilky a její nepřebrání

Od: juglans® odpovědí: 5 změna:

Dobrý den.Objednala jsem si koncem dubna živé květiny,s poznámkou,že nemají posílat,ale převezmu si osobně ,dne 9.května,že mám cestu do Pardubic do nemocnice a ona prodejna květin,se právě nachází,ve stejné ulici.jsem z velké dálky,ale proč si raději nepřevzít osobně,když tam jedu a nebudu muset platit poštovné a navíc ,se jedná o květiny,kter jsou na přepravu choulostivější.Potvrdili mi tedy,že osobní odběr a připsali,po tel.domluvě.Samozřejmě,že těsně před termínem,jsem tam chtěla i zavolat a domluvit jistotu,že budou mít nachystané ,ale osobní odběr byl dán a z toho jsem vycházela.NICMÉNĚ,STALO SE NÁSLEDUJÍCÍ.Dne 4,května,mi přišel email,že objednávku odeslali a vyřizovali ji dne 3.května.Asi bych i spolkla,že udělali chybu a holt si zaplatím dopravu,za kurýra.Problém je ale v tom,že,že odeslali ve čtvrtek,balík do pátku nepřišel,následuje v pondělí svátek a když si představím,že rostliny balili 3.května a dovezli by až 9.5.,s tím,že já bych mohla převzít až následující dny,protože práve 9.jsem v nemocnici Pardubice,tak je mi jasn,že kytky budou kaput.Celkově je to zvláštní i v tom,že cena za rostliny,se nezměnila z původní ceny,jakoby,počítali i s dopravou od začátku.psala jsem jim,několikrát volala,ale nebrali tel. a ani odpověd na email.NAKONEC JSEM NAPSALA poslední EMAIL,ve znění,že REKLAMUJII vyřízení objednávky a celého postupu,s tím,že NEPŘEVEZMU ZÁSILKU .Proto se chci zeptat,jestli mám PRÁVO,ŘÍCT KURÝROVI,ŽE BALÍÍK NECHCI a at ho pošlou zpět,na náklady odesilatele?Nebo musím převzít a pak jim poslat,čekat,jestli uznají a podobně?Může prosím někdo poradit,jak je to s odmítnutím zásilky.Děkuji

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

7x

"Reklamace je právní jednání, ve kterém smluvní strana závazkového vztahu uplatňuje odpovědnost za vady v plnění."
Čili reklamovat paní může nejen kvalitu zboží, ale i nesprávný postup e-shopu. Součástí kupní smlouvy je i způsob dodání zboží, pokud jste měli dohodnuto osobní vyzvednutí a oni zboží poslali poštou, je to jejich problém a veškeré náklady s tím spojené jdou k jejich tíži. Zásilku nepřebírejte a e-shopu napište, že rušíte kupní smlouvu z důvodu nedodržení smlouvy z jejich strany.

hodnocení

Orion-dobrý den,právě se mi to zdá logické.Neobjednala jsem si dobírku,tudíž mě nezajímá..Jinak,před chvílí,jsem se konečně dovolala a to podotýkám,že volám od čtvrtka.Pán mi řekl,že není,že není doma a že mají výstavu a že bude až v uterý doma,že se na to podívá...No,pěkný bordel,když doma za něho někdo vyřizuje objednávky,ale už neodepisuje na email.A kdyby pán chtěl,jistě může domu zavolat at to vyřeší..Nebo za ně pracuje automat,kdy to píše ,že odeslali,ikdyž to tak není?Je to možné,protože mě od dopravce nepřišlo nic a i jsem mu to pánovi říkala.No,opět zaznělo,že se na to podívá,až bude doma.Takže jsem se rozhodla,že v uterý tam dojdu osobně a rozhodně žádný balík,pokud poslali,nepřeberu.Děkuji vém moc za odpověd a tímto otázku uzavírám s přání hezkého dne všem..

 

hodnocení

0x

Pojem "reklamovat" znamena namietat kvalitu alebo mnozstvo dodaneho tovaru. Reklamaciou nemozno riesit vas pripad, ked odmietate prevzatie. Studujte obchodne podmienky konkretneho obchodu, cast "odstupenie od zmluvy". Obchodu vznikli naklady s odoslanim, ktore moze od vas pozadovat. Je to len na vasej vzajomnej dohode a ich ochote.

hodnocení

Děkuji vám za odpověd.Na druhou stranu,já jsem si však,žádnou dobírku neobjednala.Pouze osobní odběr rostlin.ŘEKLA BYCH,ŽE JE TO JEJICH PROBLÉM,KDYŽ SE JIM BALÍK VRÁTÍ?

re4zon
Nesmyslna odpoved, vubec na to neberte ohled. Pokud v poznamce bylo uvedeno, ze nechcete posilat a oni presto poslali, poslete jim odstoupeni od smlouvy a tim to hasne.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]