Nejste přihlášen/a.
Dobrý večer, chtěla bych si něco koupit přes Bazoš a s pánem jsme si dohodli zaslání přes zásilkovnu, na dobírku. Balíček bude posílat on mně a já to zaplatím přes tu zásilkovnu. Ale teď mi napsal, abych mu poslala kód zásilkovny a já jsem v koncích, jelikož nevím jak se to dělá. Myslela jsem, že mu jenom pošlu adresu té zásilkovny, ale on chce nějaký kód. Obchod je teď samozřejmě zavřený a bude zavřený až do úterý. Ale nevím jak se ten kód získá, mohl by mi někdo poradit, moc děkuji.
V mobilu máte aplikaci, kde si zaplatíte tu zásilku "odkudkoliv"na svou vybranou pobočku. Při tom zadání a zaplacení zásilkovného obdržíte kod, pod kterým někdo zásilku předá.
a já to zaplatím přes tu zásilkovnu -
on zařídí vše a vy jen zaplatíte a převezmete? - pak jak píší rádcové, ID je číslo pobočky, kam to chcete poslat
NEBO - chce, ať to zásilkovně zaplatíte - to "poštovné"- a pak zaplatíte dobírku..? to pak řeším já svými komentáři.
ještě doplním to hledání ID - zasilkovna.cz/...
každá pobočka má ID u té adresy - výdejní a podací místa si rozklikněte a najdete tu svou výdejnu. Snad je to to správné, co prodejce chce.
Jde to i podle názvu pobočky či adresy, ale takto je to pro prodejce asi snadnější a hlavně přesné.
"zásilkovnou na dobírku" - to by asi taky šlo - ale musíte mít jeho číslo účtu a zadat ho při zřizování zásilky... - nejsem si jist (neřešil jsem nikdy dobírkou), jestli se tam to číslo ukládá nebo je požadováno vždy...
Takže tady bych se taky zamyslel, jestli ta dobírka není tak trochu účelová.
když ten balík předáváte- má tam něco nalepeno? kod, číslo, adresu -?
Pokud tam nemáte nic předpřipraveno, jak ten příjemce na pobočce pozná, kam se to má zadat...? potřebuje kod, na základě kterého vytiskne dva lístky - jeden nalepí na balík, druhý vám dá jako stvrzenku předání balíku.
A nemůžete se s ním domluvit, že mu pošlete částku za "poštovné+dobírkovné" na účet předem, abyste nemusela generovat kod a potom doplatíte při převzetí jen částku za zboží? On se zřejmě takhle jistí, že pokud byste zásilku nevyzvedla a zásilka by se mu vrátila, netratil by na poštovném..
Tohle je celkem běžná praktika třeba na Fb, často tam prodejci, v případě poslání na dobírku, chtějí poštovné zaplatit předem. Bohužel je hodně lidí, kteří dobírku nepřeberou a prodejci nechtějí tratit...
Ahoj Stíre, takhle jsem si to představovala. Jen s tím rozdílem, že bych platila i tu věc dobírkou. Prostě jsem na to zvyklá a raději si cenu dobírky připlatím. Když na to prodávající přistoupí, v pohodě, když ne, tak ne. Pánovi jsem už poslala adresu i s tím ID kódem, tak uvidím co bude dál.
Však ono už je jedno, jak to zaplatíš, jestli předem nebo potom. Já si objednal službu a odeslání jsem zaplatil já jako odesílatel. Žádný kód zasilkovny to nechtělo, možná je to novinka, jen jsem zadal, kam to chci odeslat. Vše v aplikaci, žádné lepení adres na balíček, jednoduché a rychlé. Paní chtěla platit předem, takže tím líp pro mě.
Posílat balíček bude ten pán mně. Ne já jemu. A já zaplatím až v momentě, kdy balíček dorazí do té zásilkovny. Když nakupuji normálně z nějakého internetového obchodu, tak normálně zaškrtnu "zásilkovnu" vyberu tu nejbližší, a pak čekám na sms, že balíček je v zásilkovně a pošlou mi kód. Jdu tam a zaplatím. Ale tohle je pán z "bazoše", není to internetový obchod.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.