Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Časté močení v noci

Od: aja1946® odpovědí: 18 změna:
Seniorsky věk. Řešila to tady nějaká žena? Nejde o nějaké nuceni vymočit trošku, normální množství a 4x za noc. Nepiju nijak moc, napiju se naposled v 7 večer, jdu ještě před spaním tak ve 23 a vzbudi mě to už za hodinu a pokračuje to dal, za další hodinu, za dvě. Veškerá vyšetření vč. gynekologickeho nic neukazala. ptala jsem se lékařky, zda nemůže jít o špatnou funkci ledvin a vysmála se mi, že to má vyčtene z internetu, ale tam se fakt jako jeden z ukazatelu píše časté močení velmi čiré moči v noci.

18 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

@aja1946 ono to asi bude složitější, určit příčinu. Zde si to celé přečtěte,možná to bude ono zdravi.euro.cz/...

PROBLEMATIKA NYKTURIE U SENIORŮ

Nykturie se vyskytuje až u 70 % populace ve věku nad 65 let, u seniorů nad 90 let se vyskytuje téměř v 90 %Nykturie je charakteristická počtem dvou a více mikcí za noc, ovšem musí jim předcházet a poté následovat spánek. Za nykturii nelze považovat situaci, kdy se pacient vzbudí z jiné příčiny (vnější podněty, strach), a když už je vzhůru, jde se "preventivně"vymočit...

hodnocení

Velmi zajímavý clanek, potěšilo mě akorát, že je to časté, převážná část příčin se mě bohužel netýká, dokonce i 2 léky, jiné než jmenované mi nezabral

tj
hodnocení

2x
Nepijete náhodou čaj? Zkuste úplně vysadit z jídelníčku a po obědě si už nedávejte ani jedno kafe... Stačí týden a uvidíte... Babi měla to samé...
hodnocení

Poslední 2 dny jsem vysadila dokonce i ranní kafe a nic, ale zkusím to ten týden bez čaje, je fakt že je zima občas si ho dam odpoledne

hodnocení

2x

Občas mě to taky trápilo. Naučila jsem se včas přidat ještě 1deku a spím až do rána. Prostě nesmí mi být zima, ani malinko.

hodnocení

Tak zima mi neni

Pocitově tomu tak být nemusí. Prostě jsem to jenom zkusila a funguje to.