Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, obracím se na Vás o radu, jak postuvat při mém problému :
v únoru 2007 jsem na stupovala na nemocenskou z důvodu těhotenství, na řádnou MD jsem nastoupila v dubnu 2007, malá se narodila 1.6.2007, za mě vzali od prosince záskok, ten skončil v únoru 2008 a nastoupila nová zaměstnankyně na moje místo, čili měla smlouvu od února 2008,pak do února 2009 a pak následně do února 2010, pak ji již byla nabídnuta smlouva na dobu neurčitou, to měla moje malá 2 a 8m. Nastoupit jsem tedy nemohla, měla jsem nastoupit 1.6, ale po předchozí domluvě se zaměstnavatelem jsem nastoupila až 1. září, protože jsem neměla malou přes prázdniny než začne školka kam dát. Po nástupu tj. 1. září mi bylo sděleno zaměstnavatelem, že moje místo už nedostanu, jsem nadbytečná, že mám náhradní pracoviště ve skladu( dříve jsem pracovala jako materiálová účetní, recepční). Toto místo jsem odmítla s tím, že neodpovídá mé kvalifikaci a ani není uvedeno v prac. smlouvě. Je to místo čiště mužské. Navrhla jsem proto zaměstnavateli, ať mi dá výpověď pro nadbytečnost a odstupné. Nyní mi bylo sděleno, že mi výpověď nedá, že si ji mám dát sama, že mi odstupné nedá, že nemám na nic nárok. A nabízí mi pouze místo skladnice. Byla jsem se radit i na úřadu práce, kde mi bylo sděleno, že mám nárok na výpověď ze strany zaměstnavatele pro nadbytečnost. Nové místo nemám, a ani nevím kdy ho najdu. Prosím proto o radu, jak mám v této záležitosti postupovat.