Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vrácení zboží

Od: domini odpovědí: 2 změna:
Pěkný den,
mám otázku na poplatek ohledně vrácení a výměny zboží.
Dnes jsme v Dek stavebniny kupovali zboží, obsluha na pokladně nám poradila s výběrem, říkali jsme, že zboží potřebujeme na exteriér. Bylo nám řečeno že ano.. později doma jsme zjistili, že zboží je určené pouze pro interiérové využití.
Pochopitelně chceme tedy zboží vrátit, jenže si chtějí účtovat 10% jakožto poplatek za služby poskytnuté za vrácení zboží.
Mají na toto právo? Můžou si tento poplatek účtovat?
U e-shopu nemůžou, jenže se jednalo o nákup na prodejně a tam si nejsem jistý…
Předem děkuji za odpověď.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
Mohou jedná se zboží o zakoupené v kamenné prodejně na kterou se žádný předpis nevztahuje. Vztahuje se to jen na e-shopy jak jste zde uvedl/a. Sic se jedná asi o pochybení ze strany prodavače, ale je to tvrzení proti tvrzení.

 

hodnocení

1x
Jasně můžou si určovat jaké podmínky chtějí, často v takovém případě volí výměnu či třeba poukázky na další nákup, vše je jen dobrá vůle obchodu. Samozřejmě se najdou i solidní obchodníci kteří vrátí peníze bez řečí. Dále si jde stěžovat někam výš k nadřízenému (který má větší pravomoce) a vysvětlit mu důvod vrácení ..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]