Nejste přihlášen/a.
...zvýšenou o jeden rok?
Tento stát mne jako inženýra potřebuje.
Tento stát potřebuje daleko více zedníků, pokrývačů,obkladačů a instalatérů, než inženýrů.
Ale zatím si to jen obtížně a nerad připouští.
Prozradím Vám to, není to žádné tajemství.
Jsem 33 let projektantem a nejsem inženýr. .
A pamatuji dobu, kdy ze ZŠ šlo na střední školy 30-40% dětí, dnes (aktuálně v synově třídě) jde přijímací zkoušky na SŠ dělat celá třída...100%. Z naší třídy (SPŠ stavební) šel na VŠ 1(!) spolužák (27 lidí ve třídě), z dnešních SPŠ to budou desítky procent.
A ne, nemyslím si, že dnes jsou děti a studenti chytřejší než dřív, statisticky to musí být stále +-stejné.
Vyučení lidé s nižším vzděláním chybí prakticky všude (a to opravdu není jen můj názor), zato inženýry se dají dláždit náměstí. K tomu všemu obrovsky roste počet absolventů VŠ humanitních oborů a klesá počet absolventů technických VŠ.
Ty říkáš, že inženýry se dá dláždit náměstí a zároveň říkáš, že počet absolventů technických VŠ dramaticky klesá na úkor absolventů humanitních VŠ.
Kde je pravda? Podle mě, počet absolventů technických VŠ je málo a tudíž je inženýrů technických VŠ spíše nedostatek.
Jakej já jsem ynžynýr, tak se bojím chodit k doktorovi )
Ps: manualni nekvalifikovany profese a za kasou a u pasu u proste budou delat UKcka, uz se tak davno deje a zakopnete o ne nejmin 3x denne... proste je zamestna nejaky cesky Macho s vyucakem 3 roky a bude kasirovat ty ynzynyry 3000,- za hodinu prace.
Vím, průměrná je kolem 40tis. Nadprůměrná může být 45tisíc, zrovna jako 80tisíc. Proto se ptám
Chápeš, že pojem nadprůměrná mzda je velice široký.
Ty woe ty máš tedy postřeh! seš fakt dobrej! až na to, že Ti to MUSÍ stačit. Tedy že má p.Martin nadprůměr!
Vysokoškolák, budoucí inženýr a neumí si to nastudovat?
Najít si sponzora kterej ti to zaplatí... Kolbenka si kvalitních lidí váží a studium zatáhne. Nebo milenka co chce chlapa s titulem a ti co studujou normálně jí nechtěj
Ahoj "skoro"inženýre,