Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vracení zboží v kameném obchodě

Od: jirrick odpovědí: 4 změna:
V kamenném obchodě jsem koupil nabíječku , ale až doma jsem si všiml že mi její jedna vlastnost nevyhovuje. Jak funguje možnost vracení zboží při osodním nákupu. Vím že pro nakupování přes internet platí lhůta 14 bez udání důvodu , ale jak je to při osobním nákupu?
Jinak nabíječka byla jednou vybalena z krabice ( přečtení podrobného návodu ) , ale zatím nebyla v provozu.
Dík

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Jestli je to solidní prodejna a máš solidní doklad,nebude ti dělat problémy.Není to v jejim zájmu.Šikmovoký sou ale i v kamenym krámu nepříjemný.Každopádně nárok do tří dnů máš.
jirrick
hodnocení

Všechno tohle splňuju. Jen sem si nebyl jistej jak dlouhá je ta doba. Každopádně dík
jirrick
hodnocení

Cukají se a chcou mi prodat lepší. Myslím tím že jim dám stávající a doplatek. Ovšem o tom že bych jim dla jen nabíječku a oni mi dali peníze nechcou ani slyšet.
Jak to je v zákonech?

myslim, ze v zakonech nemas oporu. Vetsinou to funguje tak, ze muzes zbozi vratit do tydne bez udani duvodu (musis tvrdit, ze je nepouzite - nevhodny darek). Ale jen nekde. Vetsinou se s tim obchod chlubi.

Urcite nemusi zbozi prijmout pokud funguje jak ma ;)

Pokud ti nabizi doplatek a zbozi, ktere splnuje tve predstavy nevahej.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]