Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
pracuji jako skladník ve skladu s drogérií. V týdnu sem převzal paletové zboží tak jako obvykle. Bohužel sem přehlédl jeden druh zboží a došlo k záměně. Konkrétně aviváž místo 1,05L sem převzal 1,8L (stejný druh i počet jen jiné objemové množství) celkem 2 palety.
Šéf přišel s tím, že to je moje chyba a bude se to řešit z mojí pojistky. Ovšem přišel s tím, že musím zaplatit celé 2 palety které jsem špatně převzal. Přitom nejsou poničené a mohou se dále prodávat. Stejně tak pokud bych je měl platit, tak jsou tedy už moje, ne? Nerozumím tomu, proč bych je měl já ale uhradit?
Pokud by nějaká chyběla tak chápu, že ji musím zaplatit ale ona žádná neschází. Tak nerozumím tomu, co mám tedy uhradit?
Zatím mě šéf pouze zdrbal a tohle mi řekl s tím, že to v pondělí dořešíme.
Jo, to dělaj šéfové rádí - zkazí člověku S a N, a v pondělí se vůbec nic neděje.
Jenom šéfik s potěšením sleduje vyděšený výraz tvářičky zaměstnancovy ..
A pak se diví, že se jim na práci nikdo nehrne. Ono tohle se šíří dost rychle, máme poblíž firmy, které si musí vozit zaměstnance z daleka, protože poblíž tam nikdo nechce dělat.
Pokud jste převzal zboží s větším obsahem než jste měl,tak vznikla chyba dodavateli a ne vašemu skladu.Pokud jste to napsal špatně a převzal jste zboží v menším balení,tak to snad lze s dodavatelem vyreklamovat.Kdyby to nešlo,tak od toho je tzv.pojistka na blbost a z té by se škoda měla zaplatit.Škoda která vznikla vaším pochybením.Cena dvou palet s aviváží s obsahem 1,8 mínus cena dvou palet s aviváží s obsahem 1,5 .
Pochopil jsem, že jste převzal naopak větší balení?
No a i kdyby, tak přece se takové nepříjemnosti dějí skoro denně, obvykle se to napraví jedním telefonátem...
Horší je když se něco nepřevezme, zboží chybí a dodavatel tvrdí že to dodal...
Nebo nepracujete v běžné firmě, ale ve firmě ve stylu Pat a Mat...