Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Bolest hlavy při určitých situacích, malátnost

Od: jindras odpovědí: 1 změna:
Dobrý den.
Prosím o radu.
Pri určitých situacích - např.v obchodě, občas když řídím, u doktora, ve společnosti, v restauraci, v práci, ... mi svévolně nastupuje bolest hlavy, čela a prostě migréna. Do toho se jakože opotim, ztrácím pozornost, jsem malatny, srdce mi buší a bolí mě na hrudi... Byl jsem s tím u lékaře, mám lehce vyšší tlak, cca 140-150 / 85, prošel jsem odběrama, EKG, cukr v krvi - vše vesměs v rámci mezi ok, teď budu mít holtera...
Mě ale přijde, že ten spouštěč mého problému je spíše v mě hlavě. Vypozoroval jsem, že vždy těsně před tím, než se mi udělá v ten daný moment zle, tak na to nebo kolen toho nějak myslím a v podstatě si ti vyvolam. A pak se toho již nemůžu zbavit...
Dám příklad: řídím a mířím a jedu směr tubel Blanka v Praze. Před vjezdem samovolně pomyslím na to, že aby mě to tak vevnitř nechybělo, že tam není kde odstavit auto. No a už to přichází a mám co co dělat tunelem projet a vyjet ven. Je mi zle, jak ***
Nebo také jsme ve společnosti na zábavě, vše je ok. Jdu si pro pivo, kde je fronta. A samo mi ti dopředu nadhodi myšlenku, že aby se mi tam neudělalo zle, že je tam hodně lidí a fronta. Ní a stejně tak, ten problém minzacne přicházet - oplocení a vše, co jsemnosal jih výše.
Dříve se mi to nestavalo, to až nyní, cca 14 dnů se mi to děje.
Ví někdo, co s tím, jak se toho zbavit a kam se obrátit? Je to psychologa?
Máte někdo zkušenost?
Díky moc.

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

liska5
hodnocení

0x