Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Banka CREDITAS

Od: bibi odpovědí: 3 změna:

Banka CREDITAS - taky se Vám stalo, že jste nemohli ve výpovědní lhůtě převést peníze a "zamrzla vám obrazovka" v internetovém bankovnictví? A v jejich cool centru Vám tvrdili, že je u nich vše v pořádku a chyba je u Vás? U mě to neopavili ani za týde, po každodenních urgencích. Všechny účty ruším.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kontrakce
hodnocení

3x

A zkoušel jsi neprve použít jiný prohlížeč, než hned házet hnůj na banku?

 

hodnocení

2x

Nestalo se mi to u banky, ale když jsem nakupovala v lékárně Dr. Max. Najednou prostě nebylo vůbec možné nic hodit do košíku, nic nefungovalo. Zavolala jsem tam a oni mi řekli, totéž co Vám, že u nich to není, že to je u mne a že mám kliknout nahoře na liště na ten zámeček a kliknout na vymazat ccocies a data stránky, že se mi to uvolní. Udělala jsem to a opravdu to pak šlo. :)

 

jituna
hodnocení

1x

Ne nestalo!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]