Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak zlepšit psychické zdraví

Od: coverdale1 odpovědí: 4 změna:
Ahoj Jelikož mám dost poničené psychické zdraví, psychosomatické potíže jako je motání hlavy, bolesti na srdci a na břiše, únavu, zimnici které asi pramení v nahromaděném a potlačeném vzteku, nenávisti, zlosti, ale i lítosti a pocitu nespravedlnosti chci se zeptat jak se těchto dlouholetých problémů zbavit či je alespoň zmírnit. Ještě uvedu, že v současné době jsem v invalidním důchodu na psychické problémy jako je úzkost, deprese a byla mu diagnostikována porucha osobnosti. Měl jsem i v nedávné době zánět močového měchýře a také zánět žlučníku. Chodím jak ke své psychiatričce, duševního zdraví a nyní se jdu poradit i ke svému psychologovi. I přes to všechno studuji dálkově cestovní ruch a v plánu je i psychoterapie na léto nejspíš v novém psychoterapeutickém centru v Berouně popř v Kroměříži. Plánují se u přestěhovat do chráněného bydlení, které se nyní buduje v Rokytnici v Orlických horách. Zatím vše stavím na 3 pilířích jako je škola, partnerská a nové bydlení. Bohužel žijeme v konzumní společnosti, kde převyšují ekonomické aspekty nad sociálními a spousta lidí, zaměstnavatelů jsou zaměření na vlastní blaho a prospěch a své zaměstnance vidí jako prostředek k zbohatnutí což mě také trápí a jsem docela rád, že již nemusím být součástí tohoto kolotoče nejistoty, kdy může každý skončit má ÚP i když poctivě pracuje a chodí do práce. Chtěl bych zkusit nějakou terapii ,ale často se setkávám, že vše je placené a jako invalidní důchodce si to nemohu dovolit. A pokud mi poradíte ať zkusím nějaký přivýdělek třeba přes PC tak prostě můj zdravotní stav mi to nedovoluje a také se dá říci, že jsem se v lidech hodně zklamal a radši bych byl blíže k přírodě. Mám za sebou jak šikanu, vydírání, posměchy i neúspěchy na škole, také se mi stalo, že jsem se nevyučil na pomocném učilišti, kde mi to nešlo po manuální stránce, dostal jsem se tam díky tomu, že mě spolužáci jak již