Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Investice skrz Fio banku?

Od: investor odpovědí: 4 změna:
Dobrý den v investicích jsem úplný amatér a řekl jsem si že se pouze kouknu na investorský účet ve Fio bankovnictví (internetovém) samozřejmě nepředpokládám že vydělám statisíce nebo snad desetitisíce ale zajímá mě jestli tyto produkty "Fio globální/realitní/akciový/domácí trh je bez rizika ztráty peněz a jestli by se vyplatilo vložit 100 000kč a kolik zhruba by to mohlo přinést. Případně tam jsou Fio dluhopisy s 5% úrokem, zajímá mě jestli někdo SKRZ Fio investiční účet něco investoval a vydělal. Sice inflaci nedoženu ale tak aspoň něco se vrátí.

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

mate59
hodnocení

3x

Investujte jen tolik peněz,které jste ochoten oželet.Žádné investování není bez rizika ztráty peněz.5% úrok i více vám dá banka, když si tam vložíte peníze na spořící účet a tyto peníze máte v případě krachu banky jištěné a dostanete je zpět,máte k nim okamžitý přístup a bez podmínek a bez podmínek.Dluhopis je vlastně půjčka nějaké firmě na podnikání a když jí to nevyjde a zkrachuje, tak jsou fuč.

hodnocení

3x

Ne, ne a ne. Neinvestovat přes prostředníka. Riziko je vždy. Vím, že je jednodušší se nestarat, ale raději bych si o investicích a jejich možnostech, jak, studoval sám a spravoval je sám. Krom toho 5% výdělku s rizikem? To nabízejí spořící účty bez rizika :D Pro začátečníky je nejjednodušší se na ověřených burzách zaregistrovat a nakupovat (Dollar Cost Average) pravidelně jako vklad na spoření, třeba SaP500, a časem se zkušenostmi zabrousit do výnosnějších a rizikovějších řek.

hodnocení

0x

Cokolvek okrem uctu pod fondom ochrany vkladov je riziko. Riziko je vyssie, ak sa caka vyssi vynos a opacne.