Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Psychosomatické obtíže

Od: hok odpovědí: 10 změna:
Dobrý den, milý rádcové,
Už posledních pár let zažívám nepříjemné stavy. Začalo to mým nevydařeným vztahem ze kterého jsem byla psychicky na dně. Byla jsem na sebe přísná a pociťovala nemilovanost a příšerné tlaky na hrudi. Už jako malé dítě jsem nezažívala pěkné dětství moji rodiče se neustále hádali a já neustále poslouchala mé matky staré křivdy, kteté jsem měla vyřešit. V podstatě si myslím, že mi chyběl někdo, kdo by mi vyjadřoval lásku.
S tímhle problémem už né v takovéhle míře se potýkam opět, avšak už není v takové míře. Nemám žádnou chuť do života. Momentálně studuji, ale cítím, že mám v sobě spoustu nenaplněných snů z dětství. Snažila jsem se např. Sama meditovat, ale jakmile se soustředím má dech, bolest na hrudi začne sílit a chce se mi brečet. Nejraději bych se někde vykřičela, už v sobě všechno zadržuji. Jsem introvert a navíc nad vším moc přemýšlím. Za psycholožkou docházíme pravidelně, ale v tomhle pokroky nevidím. Potřebuji si vše v hlavě srovnat, ráda bych se zbavila bolesti na hrudi. Můžete mi někdo prosím poradit, co vám pomohlo od těchto psychických problémů.
Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

Bolest na hrudi? Tím, jak se necítíš dobře, držíš tělo. Hrbíš se, choulíš se. Páteř nemá ve svalech a malých sválcích okolo, které neovládáme vůlí, oporu a občas se vychýlí a ploténka skřípne nerv, který jde do hrudi a k srdci. Musíš se narovnat. Najdi si pár uvolňovacích cviků na Jůtubu i s komentářem. A pomalu a pčlivě je proveď. Nejsou náročné a můžeš, bez obav provádět třeba v tramvaji. Vyzkoušeno, ověřeno. *hej*S dušičkou ti nepomohu. Rady, které bych ti dala, nejsou k ničemu. Všechno jsi už slyšela u terapeuta. Už musíš ty sama. *palec* Hodně štěstí.

id
hodnocení

3x